נבחרת ברזיל העפילה לרבע גמר טורניר הכדורגל האולימפי לאחר 1:3 על ערב הסעודית. הכוכב הכי גדול של הסלסאו ושל הטורניר כולו עד כה הוא רישרליסון שהבקיע צמד - וטיפס לראשות טבלת המבקיעים עם חמישה שערים בשלושה משחקים.
טוקיו 2020 ב-ynet - מתחם מיוחד
ברזיל לא ממש הבריקה ברוב שלבי המשחק. מתאוס קוניה העלה אותה ליתרון מוקדם (14) ובהמשך חלוץ אברטון היה שם כדי לכבוש שני שערים מאוחרים (76 ו-93). עבדאללה אל אמרי השווה זמנית (27). את הכרטיס השני מבית 4 תפסה חוף השנהב שעשתה זאת על חשבון גרמניה לאחר 1:1 במפגש ישיר בין הנבחרות.
2 צפייה בגלריה
ברזיל
ברזיל
ברזיל. בשלב הבא
(צילום: רויטרס)
בבית 3 קיבלנו מיני-דרמה במפגש בין ארגנטינה וספרד. הנבחרות נפרדו ב-1:1 ולה רוחה תמשיך לשלב הבא, בעוד האלביסלסטה סיימו את דרכם בטורניר. מיקל מרינו הבקיע ראשון לספרדים (66), תומאס בלמונטה השווה (87). גם מצרים העפילה לשלב הבא אחרי 0:2 על אוסטרליה.
התוצאה המרשימה של היום הגיעה מיוקוהמה, שם הביסה המארחת יפן 0:4 את צרפת שהודחה גם כן מהטורניר וסיימה קיץ מאכזב במיוחד בכל הגזרות. מקסיקו שניצחה 0:3 את דרום אפריקה עלתה מהמקום השני בבית 1.
2 צפייה בגלריה
ספרד
ספרד
ספרד חוגגת
(צילום: AFP)
נבחרת שהעפילה בסטייל היא דרום קוריאה שסיימה בראש בית 2 לאחר 0:6 על הונדורס. חלוץ בורדו אוי ז'ו הוואנג התפוצץ עם שלושער. המקום השני בבית הלך לניו זילנד שעלתה בזכות הפרש שערים עדיף מרומניה.

משחקי רבע הגמר

  • ברזיל - מצרים
  • דרום קוריאה - מקסיקו
  • יפן - ניו זילנד
  • ספרד - חוף השנהב
פורסם לראשונה: 14:55, 28.07.21