חגיגת כדורעף צפויה הערב (ראשון) באולם אנרבוקס בחדרה, עם משחקי גמר גביע המדינה לנשים (מכבי חיפה מול מכבי אשדוד) ולגברים (מכבי ת"א נגד הפועל מטה אשר/עכו).

18:30: מכבי אשדוד - מכבי חיפה

גמר הנשים יפגיש את צמד מוליכות הטבלה, חיפה הראשונה מול אשדוד השנייה. במשחק הראשון בין הקבוצות העונה, אשדוד ניצחה 2:3 בביתה לאחר דרמה גדולה ו-11:15 במערכה האחרונה. במשחק השני, חיפה נקמה עם 0:3 מרשים.
2 צפייה בגלריה
מכבי אשדוד
מכבי אשדוד
מחזיקת הגביע המכהנת. מכבי אשדוד
(צילום: לילך וייס רוזנברג, באדיבות איגוד הכדורעף)
שחקנית מכבי חיפה, מרסלה קוריאה: "גמר גביע הוא תמיד אירוע מרגש ויפהפה. אני בטוחה שזה יהיה משחק נהדר בין שתי קבוצות טובות עם שחקניות מעולות. אנחנו עובדות קשה מאוד בחודשים האחרונים ובטוחה שנעשה הכל כדי להחזיר את הגביע לחיפה".
מנגד במכבי אשדוד, מחזיקת הגביע מהשנה שעברה, יקוו להמשיך במומנטום. הקפטנית מורן צור לוק: "משחק גביע זה תמיד מעמד מרגש. מאוד שמחה שהצלחנו להעפיל לגמר. אנחנו עובדות קשה כל העונה בדיוק בשביל רגעים כאלו. אנחנו נתמודד מול קבוצה שעל הנייר עדיפה מאיתנו, אבל לגביע חוקים משלו".

21:00: הפועל מטה אשר/עכו - מכבי ת"א

מדובר במשחק אשר מפגיש בין שתי מעצמות כדורעף הגברים, שחזור מדויק של גמר הגביע מהשנה שעברה אז ניצחה מכבי ת"א 0:3. המשחק הראשון בין הקבוצות העונה הסתיים בניצחון של מטה אשר בתוצאה 0:3 באולמם של הצהובים. במשחק השני בין הקבוצות, מכבי הצליחה לנצח בנעמן 0:3.
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א
מכבי ת"א
מכבי ת"א במהלך חצי הגמר
(צילום: לילך וייס רוזנברג, באדיבות איגוד הכדורעף)
מופיד מזאל, חבר הנהלת מטה אשר/עכו: "כולי תקווה שננצח בגמר. אין יותר טוב ממתנה שכזאת לקהל למועדון בימים שכאלה".
טמיר הרשקו ממכבי ת"א סיכם: "גמר גביע זה מעמד מרגש. אנחנו מגיעים מוכנים ורעבים לתואר".