מאמן הפועל באר-שבע, אליניב ברדה, צפוי להאריך את חוזהו בהפועל באר-שבע עד סיום עונת 2026/27. ל-ynet נודע כי כבר בימים אלה מתקיימים מגעים בין הצדדים, כשהמטרה של הדרומיים היא להמשיך עם המאמן לשנתיים נוספות, עם אופציה לעונה שלישית.
החוזה הנוכחי של ברדה מקנה להפועל באר-שבע את האפשרות להמשיך את העסקתו לעונה נוספת, כשהקבוצה מחויבת להודיע לו על כך עד ה-15 במאי. לאחר שהודעה כזאת כבר נמסרה למאמן, השאיפה היא להגיע להסכמה על חוזה חדש.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
מעוניין בשכר של מאמן בכיר. ברדה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
אלונה ברקת בעלי הפועל באר-שבע
אלונה ברקת בעלי הפועל באר-שבע
הערכה הדדית. ברקת
(צילום: עוז מועלם)
ברדה (42) נחשב לאחד המאמנים המצליחים בליגה הישראלית, והוא סופר עונה שלישית במועדון מבירת הנגב. בשנתיים האחרונות, למרות פערי התקציבים ממכבי חיפה ומכבי ת"א, הוביל את קבוצתו למקום השני וזכה בגביע המדינה. העונה, למרות עזיבתם של עומרי גלזר, שגיב יחזקאל, רמזי ספורי, כריסטופר פטרסון ופטריק קלימלה, יחד עם הפציעה של אילון אלמוג, מדורגת הקבוצה במקום השלישי והבטיחה את מקומה ברבע-גמר גביע המדינה.
על פי החוזה הנוכחי, מרוויח ברדה כ-45 אלף שקל בחודש, ובמסגרת מימוש האופציה הוא יכול להגדיל את שכרו לכ-50 אלף שקל בחודש. במסגרת המגעים הנוכחיים, המאמן דורש לשדרג את שכרו לשכר מאמן בכיר, לכ-65 אלף שקל נטו בחודש.