אנטוניו סילבה, יו"ר האיגוד האירופי בכדורמים, יגיע בימים הקרובים לארץ על מנת לערוך סיור מקצועי ולקבל עדכון על ההכנות של איגוד הכדורמים הישראלי לקראת אליפות אירופה לנשים ולגברים שתתקיים בארץ בינואר 2024.
אליפות אירופה שתתקיים בבריכה הלאומית במכון וינגייט, בהשתתפות 32 נבחרות, תצא לדרכה ב-3 בינואר ותסתיים ב-16 בינואר. לישראל יגיעו כ-800 שחקניות ושחקנים ואנשי צוות.
1 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל כדורמים
נבחרת ישראל כדורמים
נבחרת ישראל בכדורמים
(צילום: גלעד קוולרצ'יק, באדיבות איגוד הכדורמים)
יחד עם היו"ר האירופי יגיעו לביקור מספר בכירים באיגוד האירופי בכדורמים ומרקו בירי האיטלקי, מנהל התחרות שניהל במשך 19 שנה את כל התחרויות הבין-לאומיות של ה-LEN בשחייה ובכדורמים.
במהלך שהותו בישראל, יקיימו אנטוניו סילבה וצוותו סיור בבריכה במכון וינגייט, בבתי המלון שיארחו את אליפות אירופה ותוצג בפניהם ההדמיה של התחרות על ידי נציגי האיגוד הישראלי.
רויטל גלוסקא כהן, יו"ר איגוד הכדורמים בישראל, אמרה לקראת בואו של סילבה: "אירוח אליפות אירופה לנשים ולגברים בכדורמים מהווה עבורנו ועבור הספורט הישראלי בכלל והקבוצתי בפרט אירוע שיא. הדבר מבטא את האמון הרב בכדורמים הישראלי ואת ההערכה המקצועית שהוא זוכה לקבל מהגורמים הבינלאומיים בשנים האחרונות, בהן ביצענו התקדמות מקצועית משמעותית. כולנו דרוכים ומחויבים לקיום אליפות אירופה באופן המקצועי והחוויתי הטוב ביותר".