כאוהדת מזה שנים רבות של הפועל באר שבע, כאב לי ועצוב לי היה לשמוע את הדיווחים על כך שמאור בוזגלו מתכוון להודיע רשמית על פרישתו מכדורגל. אין לי ספק שהוא יכל עוד לתרום רבות לקבוצות שהיו נותנות לו הזדמנות על המגרש.
מבט על הקריירה שלו חושף שעבר בקבוצות לא מעטות, ואולי הוא לא נחשב כמזוהה במיוחד עם מועדון אחד בעיני רבים, אבל אני חושבת אחרת - כי בהפועל באר שבע הוא נתן את השנים הגדולות ביותר שלו והפך לחלק משנות הקסם בנגב. יצא לי לראות וללוות את מאור בתקופה ששיחק בקבוצה שלי, בשתי האליפויות להן היה שותף. היה כיף לראות אותו משחק, ובמיוחד אהבתי לראות את הכדורים החופשיים המדויקים שלו עפים לרחבה או ישירות לשער ומניבים גולים.

1 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
(צילום: עוז מועלם)

מאור, תודה על כך שהיית חלק מרגעים מרגשים והישגים גדולים של המועדון הזה. תארים בזירה הארצית וקמפיינים מטורפים באירופה, כולל העפלה מרגשת ל-32 הגדולות של הליגה האירופית. ריגשת אלפי אוהדים עם הביצועים שלך על כר הדשא, והיית חלק בלתי נפרד מהשינוי הגדול שעשה המועדון, שחזר לראש הפודיום של הכדורגל הישראלי והכניס המון שמחה בלב של הקהל הנאמן שחיכה שנים לתוצאות כאלו, לתצוגות כאלו. לעולם לא נשכח את התרומה האדירה שלך להצלחה.
נכון, כאב לי מאוד כשעזבת את הקבוצה, אבל זה לא מה שאזכור מהשנים שלך כאן. אין ספק שהשארת חותם אצלנו בבאר שבע ובכדורגל הישראלי בכלל, ואת זה אף אחד לא יוכל לקחת מאיתנו וממך. אני מאחלת לך המון הצלחה בכל מה שתבחר לעשות כעת.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.