נבחרת ישראל פתחה היום (ראשון) מצוין את אליפות העולם בבייסבול שנערכת במיאמי עם ניצחון 1:3 על ניקרגואה, שקירב אותה מאוד להבטחת המקום גם באליפות העולם הבאה (מה שיעשו 4 הראשונות בכל אחד מהבתים, המכילים 5 נבחרות). המשחק במיאמי היה קשה, אבל ישראל, שסיימה את האליפות הקודמת ב-2017 במקום השישי, התעוררה לקראת הסיום וסגרה את הסיפור.
ישראל פתחה טוב את המשחק, ובאינינג הראשון הבסיסים היו מלאים, אך השחקנים לא הצליחו להפוך זאת ליתרון. בינתיים, המגיש הפותח דין קרמר שלט מול החובטים של ניקרגואה ולא נתן להם להתקדם.
4 צפייה בגלריה
דין קרמר
דין קרמר
דין קרמר
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
אלכס דיקרסון
אלכס דיקרסון
אלכס דיקרסון
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
גארט סטאבס
גארט סטאבס
גארט סטאבס
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
אוהדי הנבחרת
אוהדי הנבחרת
אוהדי הנבחרת
(צילום: EPA)
אחרי 0:0 בסיום 4 אינינגים, ג'וש וולף החליף את קרמר ולא הצליח להמשיך במומנטום, כשדאבל אדיר של סטיבן לייטון הוביל את ניקרגואה ל-0:1. ישראל המתינה בסבלנות להזדמנות, ובאינינג השישי היא הגיעה, אך לא נוצלה: המגיש המחליף היריב אוסמן גוטיירס מילא את הבסיסים אחרי שפגע בשני חובטים ישראלים בזה אחר זה, דני ולנסיה עלה מהספסל כדי לחבוט כדור משמעותי - אבל ההגנה של ניקרגואה השיגה פסילה כפולה גדולה והשאירה את ישראל על האפס.
אבל באינינג השמיני, אחרי שהמגישים זאק ויס וריצ'רד בלאייר שמרו את הנבחרת במשחק, הקהל הישראלי סוף-סוף חגג: היה גבול לכמות הצ'אנסים המבוזבזים, וחבטה מצוינת של ספנסר הורוויץ טיפשרה לג'ייקוב גולדפרב המהיר, שנכנס במיוחד כדי לרוץ בין הבסיסים, להשוות ל-1:1. המגיש ג'ונתן לואיסיגה נשבר, וגארט סטאבס שלח פצצה לצד שמאל שהשלימה מהפך והקפיצה את ישראל ל-1:3. המגיש הסוגר רוברט סטוק הבטיח את הניצחון
בבית הישראלי המתקיים במיאמי משחקות גם הרפובליקה הדומיניקנית, ונצואלה ופורטו ריקו המחכות בהמשך השבוע. 2 הראשונות יעפילו לרבע הגמר, וכאמור, מקומות 4-3 בבית יבטיחו כרטיס לאליפות העולם הבאה.