הפציעות הרבות השאירו את ברצלונה עם התקפה מאוד דלה וחסרת אופציות איכותיות. האם זה הזמן לפנות לאופציית אדינסון קבאני? אגוארו, דמבלה, פאטי ובריית'ווייט – אלו הם השמות הנוצצים (אולי חוץ מהאחרון) של החלוצים הפצועים, ולא נראה שהם יחזרו בחודשיים הקרובים. ברצלונה נשארה עם ממפיס דפאי ולוק דה יונג, כאשר היא פחות סומכת על האחרון.
בארסה רעבה לחלוץ אמיתי ורעב שיעזור לה להרים את הראש מעל המים ולהציל את העונה בליגה עם הגעה למקום הרביעי שמקנה כרטיס לצ'מפיונס. כל מקום גבוה יותר יהיה בגדר נס. בעיר האפורה מנצ'סטר, קבאני מחכה להזדמנות שסולשיאר ייתן לו כדי לעלות למגרש. מתחילת העונה האורוגוואיי שיחק בסך הכל 273 דקות בכל המפעלים במדי יונייטד, שווה ערך לשלושה משחקים מלאים. האינטרס העיקרי של החלוץ לשחק העונה כמה שיותר משחקים הוא מונדיאל 2022.
1 צפייה בגלריה
אדינסון קבאני
אדינסון קבאני
אדינסון קבאני
(צילום: EPA)
אף שחקן נבחרת לא מעוניין לחמם את הספסל בקבוצתו כשהוא יודע שהגביע העולמי דופק בדלת. כל אחד רוצה ללבוש את המדים הלאומיים שלו בגאווה ולקבל מקום בהרכב בזכות ולא רק בגלל הרזומה העשיר מהעבר הרחוק.
קבאני מתאים מאוד לפרופיל של חלוץ שברצלונה צריכה כרגע, כזה שמושך אליו את ההגנה, ומפעיל לחץ על השוער והבלמים בעודם מנסים לבנות את המשחק. קבאני בעל חוש טבעי לשערים עם משחק ראש מושלם, בעל נוכחות ודומננטיות ברחבה ומנטליות מברזל.
עד כאן הכל נראה מושלם לשידוך, אך נשאר לברצלונה להבין איך היא מממנת את העסקה הזו כשהיא מוגבלת מאוד תקציבית, ויש כאלו שאפילו יגידו שיש לה 0 יורו לרכש העונה. מה שהציל את ברצלונה ברמה הפיננסית זה ככל הנראה העזיבות של השחקנים בקיץ, בעלי שכר ששתה נתח לא קטן מתקציב המועדון. בראש הרשימה עומד כמובן לאו מסי ואחריו שחקנים כמו גריזמן, פיאניץ', טרינקאו, פירפו, אמרסון ועוד.
במקום רכישה, ברצלונה יכולה לבצע עסקת השאלה של קבאני עד תום העונה עם ניסיון לשכנע את החלוץ לקצץ בחלק נכבד משכרו, כאשר גם המועדון ירוויח הצלחה יחסית וגם קבאני יזכה לכושר משחק לקראת המונדיאל.
במידה שההגעה שלו תסדר לבארסה את המקום הרביעי בליגה, שמו ייכנס אוטומטית לדפי ההיסטוריה של המועדון.
במידה שיישארו לברצלונה עוד כמה יורו פנויים בתקציב השכר, אפשר לנסות לפנות לעסקת השאלה של שחקן אחר שרעב לדקות, וזהו סטרלינג של מנצ'סטר סיטי. בכך ברצלונה תוכל לבנות התקפה יציבה יחסית ולא פציעה שבנויה על סטרלינג, ממפיס וקבאני. אבל זה כבר סיפור לכתבה אחרת.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.