"הלוחם הישראלי כינה את האפגני טרוריסט, זה היה רגע מגעיל". בארצות הברית סיקרו באופן חד צדדי אירוע בו סירב לוחם MMA ממוצא אפגני ללחוץ את ידו של יריבו הישראלי במהלך שקילה לפני קרב ביניהם בתוכנית המועמדים של דיינה וייט והקניט אותו.
ג'אביד בשראט ואורון כחלון התייצבו לשקילה לקראת התמודדות ביניהם במשקל עד 63 ק"ג. בסרטון של האירוע נראה כחלון מושיט את ידו לעבר יריבו, שמתעלם ממנו בהפגנתיות.
1 צפייה בגלריה
אורון כחלון וג'אביד בשראט
אורון כחלון וג'אביד בשראט
אורון כחלון וג'אביד בשראט
(צילום מסך)
בשראט לא הסתפק בהתעלמות, אלא נשמע אומר לכחלון "אני עוד אתן לך". השניים הספיקו להחליף מספר מילים נוספות (מהסאונד לא ניתן להבין מה בדיוק אמרו) לפני שהאפגני סימן באצבעו לעבר הישראלי והמשיך להתגרות בו.
באתר mmafigthing.com נכתב בכותרת: "אורון כחלון קרא ללוחם האפגני ג'אביד בשראט 'טרוריסט' ברגע מגעיל במהלך שקילה, העימות ביניהם הפך למאוד אישי. כחלון השתמש בלשון הרע, בשראט הצביע לעברו אבל לא הסלים את המצב".
באתר bjpenn נכתב: "מאז שהטאליבן שולט באפגניסטן הוא לא מאפשר לספורטאים להתמודד מול ישראלים. אולי יש לזה קשר למה שקרה, אבל זה עדיין היה דבר נורא לומר".
לאחר האירוע טען בשראט באינסטגרם שהעימות ביניהם התחולל לאחר שכחלון (36) נפסל בשקילה: "הנמושה הזה חיפש דרך להתחמק על ידי פסילה, אמרתי לו שלמרות זאת אקרע לו את התחת, אז הוא קרא לי טרוריסט. לרוע מזלו אני לא הולך לשום מקום ומחכה לו". באתר MMA junkie נכתב שכחלון ספג קנס בגלל המשקל העודף אבל הקרב יתקיים הלילה (בין שלישי לרביעי) כמתוכנן.
בשראט, שמתגורר באנגליה, אמר על ארצו בריאיון ל"סאן": "לא אומרים הרבה דברים טובים על אפגניסטן בחדשות, אם אני יכול להיות אחד מאלה שיעזרו להראות אותה בצורה חיובית זה יהיה נהדר".