בצל הפיטורים של אורן עמיאל, הפועל ירושלים רוצה לצאת לדרך חדשה כבר מחר (21:00) כשתארח בפיס ארנה את הפועל חולון. במשחק יעמוד לראשונה על הקווים המנהל הספורטיבי יותם הלפרין.
האדומים יגיעו אחרי שני הפסדים קשים למכבי תל אביב בליגה ומול סטאל אוסטרוב הפולנית במסגרת ליגת האלופות, בעקבותיו הם נותרו במאזן 3:0 ועם סיכויים קלושים לעלות לשלב הבא באירופה. בקבוצה רוצים לשים את כל המשקעים והאכזבה בצד. מלבד השינוי בעמדת המאמן, צפוי להיערך שינוי נוסף בסגל השחקנים, אך זה יקרה רק עם מינוי המאמן החדש. בירושלים כבר מחפשים תקופה ארוכה אחר סנטר זר במקומו של ת׳ון מייקר המאכזב, שאגב, לא נרשם להתמודדות מחר.
2 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(צילום: אורן אהרוני)


בהפועל ירושלים החליטו עם הודעת הפיטורין של עמיאל שהם לא רוצים למהר ולהחתים מאמן חדש כבר בסוף השבוע. זאת, מתוך כוונה להבין איזה מאמן מתאים בדיוק לסוג השחקנים שיש בסגל וגם מתוך כוונה לא להיכנס למשא ומתן מהיר שיגרום להם לחתום על חוזה לעונה וחצי.
המטרה העיקרית של ההנהלה היא להחתים מאמן רק עד סוף העונה הנוכחית. בגלל כל הסיבות הללו, ובגלל הסיבה המרכזית שעוזר המאמן, דונאלדאס קייריס לא יכול לאמן בארץ מאחר שאינו עומד בקריטריונים שקבעו במנהלת לגבי מאמן זר בליגת העל, הוחלט למנות את הלפרין למאמן זמני, אחרי שהוא הוציא לאחרונה תעודת מאמן.
2 צפייה בגלריה
ת'ון מייקר מטביע
ת'ון מייקר מטביע
בירושלים מנסים להיפטר ממנו. ת'ון מייקר
(צילום: אורן אהרוני)
״התחושות מעורבות״, אמר הלפרין. ״עברנו שבוע לא פשוט גם ברמת המועדון וגם לי ברמה האישית. נפרדנו ממאמן מצוין ובנאדם מדהים. לצערי זה לא צלח, זה קורה בספורט. אנחנו צריכים להמשיך קדימה לטובת המועדון. מבחינת התחושות האישיות, הסיטואציה שאני נמצא בה היא לא רגילה, אבל אני חושב שהדבר הנכון כרגע הוא לשכוח את כל מה שקרה עד היום ולנסות לצאת מפה לדרך חדשה".
הלפרין הוסיף: "חוויתי את האוהדים שלנו בתשע השנים האחרונות ואני יודע למה הם מסוגלים גם ברגעים הקשים וגם ברגעים השמחים. האוהדים היו תמיד חלק חשוב בכל הפרמטר הזה. אני מקווה וגם מצפה מכל מי שהמועדון הזה חשוב לו, שננסה ליצור ביחד אנרגיות חיוביות, אם נשאר חיוביים יהיה בסדר".
אדם אריאל: ״אני אישית וגם הרבה שחקנים בקבוצה מאוד עצובים מההיפרדות מאורן. אני רוצה לאחל לו את כל הטוב שיש בעולם. אני בטוח שיהיה לו עתיד ורוד. מבחינתנו, אנחנו צריכים לקחת אחריות. אנחנו צריכים להסתכל במראה ולהגיע למשחק הזה עם גישה אחרת ושפת גוף אחרת, וגם כדורסל יותר טוב. אנחנו צריכים להביא את כל היכולות ואת כל הכלים שיש לנו כי אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה איכותית".