בישיבת הנהלת איגוד ההתעמלות שהתקיימה היום (רביעי) אושרו מענקים של למעלה מ-300 אלף שקלים למתעמלים והמאמנים שהשתתפו במשחקים האולימפיים בטוקיו. זאת בנוסף למענקים שקיבלו מהוועד האולימפי וממשרד הספורט.
לינוי אשרם והמאמנת איילת זוסמן, ארטיום דולגופיאט והמאמן סרגיי וייסבורג יזכו כל אחד מהם למענק של 75 אלף שקל. בנוסף, ניקול זליקמן והמאמנת אלה סמופלוב, מתעמלות הנבחרת הקבוצתית: אופיר דיין, יאנה קרמרנקו, נטלי רייץ יוליאנה טלגין וקארין וקסמן, המאמנת הראשית אירה ויגדורצ׳יק והמאמנות רחלי פייגה ויגדורצ'יק ונועה קדוש יקבלו כל אחת מענק של 7,500 שקל.
1 צפייה בגלריה
לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט
לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט
לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט
(צילום: יואב דודקביץ)
יו"ר איגוד ההתעמלות, כנרת צדף, אמרה: "כל אחד ואחת מהמתעמלים והמאמנים נתן את כל כולו בחמש השנים האחרונות בהכנה אינטנסיבית וממוקדת לקראת המשחקים האולימפיים. יחד, המשלחת כולה הביאה למדינת ישראל כבוד רב והישגים מדהימים שאפשר היה רק לחלום עליהם: שתי מדליות זהב אולימפיות ומיקומים מרשימים בעשירייה הראשונה".
מורן מסיקה, המשמשת כממלאת מקום יו"ר איגוד ההתעמלות, תמלא את מקומה של כנרת צדף, אשר הכריזה על פרישתה מהתפקיד לפני כשבועיים. צדף תמשיך לכהן כחברת הנהלה.
חברי ההנהלה אישרו את חוזי ההעסקה של הצוות לפריז 2024, שנבחרו בוועדת האיתור מכשירים בנים - מאמן נבחרת סרגי וייסבורג; מאמנת ראשית לסגל המתעמלות האישיות - איילת זוסמן; צוות מאמנות נבחרת קבוצתית בוגרות - נטלי ביידיק והמאמנת אלה סמופלוב, שמינויה אושר על ידי הנהלת האיגוד עקב העובדה שרחלי ויגדור'ציק החליטה לוותר על תפקידה; מנהלת קבוצה - נטשה אסמולוב.