אחרי פתיחת עונה טובה מאוד מבחינתו, במהלכה הפך לבורג מרכזי בוושינגטון וויזארדס ושיפר משמעותית את משחק ההגנה שלו (שהפך לאחד הטובים ב-NBA), דני אבדיה התראיין לאולפן ynet.
"אני לא חושב שהייתי בתקופה רעה במשחקים האחרונים", הבהיר הפורוורד הישראלי. "גם אם אני קולע רק 3 נקודות, זה משפיע על הקבוצה וזה לא אומר שלא נכנסתי ועשיתי מהלכים שעזרו לה. כמובן שאני רוצה להיות יותר מעורב בצד ההתקפי. אני לא חושב לרגע שהייתה לי תקופה רעה. המשכתי לעבוד קשה, עשיתי את מה שאני יכול וקיבלתי יותר ביטחון עם הזמן מהחברים שלי לקבוצה".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
"רוצה להיות מעורב יותר מעורב התקפית". דני אבדיה
(צילום: EPA)
כולם מצפים שתקלע בדו-ספרתי באופן יציב, מתי זה יקרה? "זה לא שאני לא רוצה לקלוע בדו-ספרתי תמיד, אבל אני משחק בתפקיד שנותנים לי ותמיד אעשה את זה. לקלוע בספרות כפולות זה כמובן בונוס, אבל כל עוד אנחנו מנצחים ואני משחק טוב - אז הכל בסדר מבחינתי".
איך המצב החדש בליגה מבחינת קורונה משפיע על הקבוצה ועלייך? האם באמת יש חשש שהליגה תופסק? "אני לא יודע מה יקרה עם הליגה וזה לא תפקידי לענות על זה. כמובן שאנחנו לא רוצים לראות עוד נדבקים ונקווה שכולם שומרים על עצמם כמו שצריך. אני מאחל לכל הליגה שתהיה בריאה. רוצה שכולם יחזרו באמת לפעילות מלאה ושנוכל לשחק".
איך זה לשמור על הכוכבים הכי גדולים בעולם, כמו יאניס אנדטוקומבו? "זה לא קל, אבל אני אוהב באמת את האתגר. זה עוזר לקבוצה שלי מאוד, ואני רואה כמה שזה משפיע עלינו ועוזר לנו לנצח. בשבילי זה גם כבוד גדול".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה שומר על יאניס
דני אבדיה שומר על יאניס
"אוהב את האתגר". דני אבדיה שומר על יאניס
(צילום: רויטרס)
איפה תחגוג את הסילבסטר? "אני הולך לחגוג אותו במשחק ביתי מול שיקגו בולס".
מי ספורטאי השנה שלך? "אני חייב לפרגן להמון ישראלים שזכו השנה במדליות זהב. כמובן שהיו הרבה, אז לא אציין עכשיו את כולם, אבל אתם יודעים מי אלה. אני רוצה לפרגן לכל הספורטאים הישראלים שכרגע מייצגים אותנו ועושים כבוד למדינה".