אם לא יקרו תקלות משמעותיות, מכבי ת"א צפויה לחגוג בעוד כשלושה שבועות אליפות. בזמן שהמאמן רובי קין מסרב לצאת בהצהרות, וממשיך לחיות ממשחק למשחק, נראה שדבר אחד הנוגע לעתיד המועדון כבר ידוע – הכוכב ערן זהבי סגר לעונה נוספת במועדון.
ההחלטה לגבי החלוץ, שיסיים את חוזהו בסיום העונה, כרוכה בסיכום עקרוני בין הצדדים כי החוזה החדש שיוצע לו יהיה צנוע יותר מזה שהוא חתם עליו לפני כשנתיים ונאמד בכמיליון אירו נטו לעונה.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
נשאר בצהוב. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
בנוסף, הוחלט עם חזרתו לישראל כי מי שינהל את המגעים עמו, יהיה הבעלים מיץ' גולדהאר בעצמו. עוד נודע כי ייתכן שהחוזה החדש יהיה גם חוזהו האחרון של זהבי בקריירה שלו כשחקן מכבי ת"א. לאחר 31 מחזורים, מוביל החלוץ את טבלת הכיבושים בליגת העל יחד עם דין דוד (16 שערים).
בניגוד לחלוץ מי שהחליט להקפיא את המגעים עם מכבי ת"א הוא אחד מהשחקנים הבולטים שלה העונה, גבי קניקובסקי, שמסיים את חוזהו בקיץ הבא ונציגיו בחרו להשהות את המגעים עם המועדון.
2 צפייה בגלריה
גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי
פסק זמן במגעים. קניקובסקי
(צילום: עוז מועלם)
שחקן ההגנה אנריק סבוריט, לא צפוי לקבל אזרחות ישראלית, גם כן יסיים את חוזהו הקיץ, ונראה כי הוא לא ימשיך לשמש שחקן על משבצת זר.
מי שבנוסף לא יישארו הם דריק לוקאסן, אורלנדו מוסקרה, קיקו בונדוסו והנרי אדו. בגזרת הישראלים, עידן נחמיאס ויונתן כהן, כמו גם אייל גולסה לא נמצאים בתוכניות להמשיך. עדן קארצב חוזר אוטומטית לבשקשהיר הטורקית, ממנה הושאל למכבי ת"א עם אופציית רכישה.