מכבי ת"א סיימה את העונה הסדירה ביורוליג בניצחון גדול מול ריאל מדריד, ובניגוד לציפיות ולהערכות מתחילת העונה סיימה במקום החמישי והמכובד מאוד. ההרגשה היא שמכבי יכולה וצריכה לעשות פיינל-פור, אבל... וזה אבל גדול.
ברבע הגמר ניצבת מולה קבוצה מצוינת שגם לה ציפיות להגיע לפיינל-פור, עם קו אחורי מהטובים באירופה שכולל שלושה גארדים מעולים שכל אחד יכול לתפוס יום ולהיות זה שמכריע משחק. מייק ג'יימס, אלי אוקובו, ג'ורדן לויד ותוספת של הפורוורד צ'ימה מונקה עושים כאב ראש ענקי לעודד קטש ולצוות המקצועי של הצהובים. הקו הקדמי של מונאקו עם דונטה הול, אלפא דיאלו הנהדר, דונטאס מוטיונאס ושר ההגנה ג'ון בראון גם הוא מהמשובחים שיש ליבשת להציע, אבל אין להם גבוה שובר שוויון, ובתת מודע ישנה הרגשה שזו קבוצה שמולה ישנו סיכוי אמיתי לנצח בסדרה בלי יתרון ביתיות.
1 צפייה בגלריה
מייק ג'יימס שחקן מונאקו
מייק ג'יימס שחקן מונאקו
מייק ג'יימס
(צילום: EPA)
כשמונאקו רצה היא דוהרת, קבוצה מאוד אתלטית שהדי-אן-איי דומה מאוד לזה של מכבי - ריצה ואתלטיות. ביום נתון היא יכולה לנצח כל קבוצה שיש לליגה השנייה בטיבה בעולם להציע. אם מכבי מתכוונת להיות יריבה ראויה בשני משחקי החוץ הראשונים, היא חייבת להגיע מוכנה מנטלית, ללכת חזק מאוד לריבאונד הגנה ולהגיע מוכנה לדקות הרעות שלה, שבהן מונאקו תרוץ ותהיה במומנטום חזק כמו ברבע הרביעי במשחק האחרון שם - אליו מכבי נכנסה ביתרון וקרסה
אני מאמין שאפשרי לנצח במשחק אחד שם תוך יומיים. זו משימה ריאלית ומחויבת המציאות, ואז לחזור להר הגעש ביד אליהו לשני משחקים כמו שהיה מול מילאנו ב-2014, שלדעתי יכולים להכריע את הסדרה.
קטש מתפקד טוב מאוד בחודש האחרון. פתאום נראה שהוא יותר במשחק, עם שפת גוף שונה, וחי את המשחק. אני מקווה שהמגמה תישמר גם בחודש אפריל, יש הרגשה באוויר שמשהו גדול עומד לקרות עם הקבוצה.
בהצלחה בשבוע הבא.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
* אנו רואים בחומרה רבה שליחת טורים המתורגמים ומועתקים מילה במילה מאתרים זרים, וגולשים שינהגו כך לא יורשו לפרסם בקיק.