לוחם הטאקוונדו הפראלימפי אסף יסעור ממשיך להיראות כמו תקווה גדולה למדליית זהב בפריז 2024 – והוא נתן עוד הוכחה לכך בדיוק בעיר בה הוא מכוון לככב בעוד שנתיים. הישראלי בן ה-20 זכה בגראנד פרי פריז עם ניצחון בגמר המשקל עד 58 ק"ג על סביר זינלוב מאזרבייג'ן.
1 צפייה בגלריה
הישג מרשים. יסעור
הישג מרשים. יסעור
הישג מרשים. יסעור
(צילום: אמאדין לוריאל, ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו)
יסעור, המתאמן במועדון שרעבי אומנויות לחימה תחת יחיעם שרעבי, לא הצליח לפתוח פער מהאזרי ושתי דקות לסיום התוצאה עמדה על 4:4. רק עם 75 שניות על השעון הוא טס קדימה וזינק ל-6:13 מהיר, וכל מה שנותר ליריב הוא לצמצם ל-10:13 שלא הספיק לו. אגב, יסעור וזנילוב התאמנו יחד לפני כחודש במחנה אימונים בארץ, ובקרב ראווה ביניהם ניצח גם אז הישראלי.
זה לא היה יום פשוט עבור יסעור. מאז הגעתו לפריז הוא סבל מכאבי ראש חזקים ועד לתחרות לא התאמן ושכב במיטה במלון. ועדיין, הישראלי הביס ברבע הגמר יריב יפני בתוצאה 6:29, ובחצי הגמר השיג 15:30 על יריב צרפתי.
אחד ממאמני המועדון, יוגב שרעבי: "מרגש לראות את אסף נלחם מהלב והנשמה. אסף עלה לקרבות לאחר שהרגיש מאוד לא טוב. הוא מתמיד ומשקיע וזה מוכיח את עצמו בתוצאות. אחרי אליפות העולם בה לקח מדליית זהב הוא ממשיך להחזיק בתארים הנחשקים בעולם ועכשיו גם זכה בתחרות אליה הגיעו כל הספורטאים הטובים ביותר בעולם".