ארבע נקודות על המשחק של בית"ר ירושלים מול סכנין:
1️. שאפו גדול ליוסי אבוקסיס שבתוך חודש העמיד פה קבוצה לוחמת, שמנסה לשחק כדורגל, ומשאירה הכל על המגרש. היא עדיין לא מצליחה, חסרת ביטחון, לחוצה, אבל מנסה - וצריך להעריך את זה.
2. בני סכנין נלחמו, השופט נתן רוח גבית, והלחץ הלך וגבר, אבל שחקני בית"ר המשיכו ללחוץ עד שמצאו את השוויון, למרות המופע של ריינשרייבר שהתעקש לגנוב את ההצגה וסירב לקבל את המלצת הוואר והיקום לשרוק לפנדל ואדום שהיה משנה לחלוטין את המשחק.

1 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(יוסי אבוקסיס)

3. מילה טובה מגיעה גם לקהל שהגיע בהמוניו ודחף את בית"ר ללא הפסקה. יש תמורה לעידוד. לצערי, עדיין יש זרעי הרס שבוקעים מהיציע, משליכים חפצים, מצתים, ואף את עצמם לדשא. ראיתי אוהד מנסה לירוק על שחקן סכנין, ו-3 ילדים אבודים רצים על הדשא, והרוב הגדול מסתכל עליהם בעצב וחוסר אונים, ומתבייש. בסיום 2 בקבוקים אפילו התעופפו לעברו של אוראל דגני, שהגיב בעצבים והעיף אותם החוצה. חברים - נישאר בליגה או לא - בטווח הארוך אין לי ספק, ההתנהגות הזו עוד תהרוג את בית"ר.
4. לסיכום, יצאתי מטדי בתחושות מעורבות. שער גדול של האסלביינק הציל את בית"ר ממבוכה והסתבכות יתרה ושיחרר הרבה אוויר, אבל עדיין המלאכה רבה. הכיוון בכל אופן, חיובי. קריאף הדביק את חבריו במשחק לחימה חסר פשרות, שועה עדיין לא חזר לעצמו וגם זרגרי הוכיח שהוא צריך רגע להתאפס, להתחיל מחדש, משהו עובר עליו. אבל ראיתי הרבה אופי ולחימה, וזה מעודד. יוסי אבוקסיס, רציתי שתדע - אני מאמין בקבוצה שלך.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.