בואו נתרכז לרגע בעונת האליפות השנייה מתוך שלוש ברצף של רוני לוי עם מכבי חיפה, עונת 2004/2005, בה קבוצתו כיום, הפועל באר שבע, סיימה אחרונה וירדה לליגת המשנה. נראה שכל אוהד אדום יזכור לנצח את החגיגות הירוקות והעצבות האדומה. 4 שנים שיחקה הפועל באר שבע בליגה הלאומית, התחמשה בגיא לוי ועלתה איתו לליגת העל, ניצלה מירידה עם אלישע לוי ועכשיו מקווה שתיקח אליפות עם רוני לוי.
בשנת 2008 התפטר לוי מאימון מכבי חיפה לאחר כ-16 שנים במועדון, והתקשה מאוד לממש את עצמו בקבוצות אחרות - הוא החליף בערך 10 כאלו בפרק זמן של 12 שנים, כשהוא לא מצליח להחזיק את משרת המאמן באף מקום יותר משנתיים.

1 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(צילום: יאיר שגיא)

העונה זה נראה אחרת" לוי זוכה לאמון רב מהנהלת הפועל באר שבע, מביא שקט לקווים, מתבסס בצמרת ונראה שלקבוצתו יש סיכוי מצוין לזכייה באליפות. הסמל שהיה מזוהה עם מכבי חיפה התאהב בקבוצה מהדרום, ומעניין אם סיפור האהבה הזה ייגמר בתואר. נכון, רגע לפני משחק העונה באר ספגה הפסד ראשון ואיבדה את הבכורה לירוקים, אבל שום דבר עוד לא גמור ורוני לוי מגיע לפצות את אוהדי באר שבע על הירידה העגומה ההיא.
צירוף מקרים? אני לא חושב! בדיוק בדרך זו חדר ברק בכר אל התודעה של הכדורגל הישראלי, ונדמה שהפועל באר שבע הופכת לחממת מאמנים ישראלית בה הם מקבלים שקט, במה ואת המסגרת המתאימה להם.
בכל מקרה אנו עדים לקרב אקסיות עיקש, יריבות מושלמת, אך לפני הכל, יש כאן קרב מאמנים שמנסים להציג את מגמת השיפור שהתרחשה בזכותם בכל תקופתם בקבוצה. האליפות תכתיר את המנצח. בכל מקרה, אגדיר את העונה הזאת כאליפות האישית של רוני לוי, לאחר שחזר כמו גדול אל קדמת הבמה והוכיח מה הוא שווה!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.