פתיחת עונת הכדורגל מעבר לפינה ונראה שאנחנו עומדים בפני מאבק משולש על האליפות וצמרת לוהטת. אחרי האליפות הקלילה של מכבי חיפה, נראה שהפעם הירוקים יצטרכו לעבוד קצת יותר קשה כדי לשמור על הצלחת.
מכבי חיפה: האלופה שמרה על התואר בקלות והעונה נראה שהיא רק התחזקה. ניקיטה רוקאביצה חזר וצורפו דניאל סונדגרן השוודי, פייר קורנו הצרפתי והרכש הכי מסקרן, חלוץ נבחרת האיטי פרנצדי פיירו שהגיע בלא מעט כסף (1.7 מיליון יורו). לפי מה שהוא הראה במוקדמות ליגת האלופות, לא פלא שאוהדי מכבי חיפה מתחילים לפנטז על האיגביני יעקובו הבא. אחרי שפירקה את אולמפיאקוס ואת אפולון לימסול, הירוקים ינסו להשלים את העבודה ולעבור את הכוכב האדום בלגרד בדרך לשלב הבתים. עם שחקנים מרשימים כמו שרי, חזיזה, אבו פאני, אצילי, דין דוד ובתוספת הזרים החדשים – אין ספק שחיפה צפויה לדבר חזק גם העונה.
3 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
מכבי חיפה בהופעה
(צילום: עוז מועלם)
מכבי ת"א: בעונה האחרונה מכבי בכלל לא התקרבה לתמונת האליפות וסיימה במקום השלישי. אחרי שנתיים, נראה שלמיץ' גולדהאר נמאס לראות את הגב של אלונה ושל יעקב שחר, ובנה סגל שצפוי לתת פייט של ממש בקרב על הצלחת. בשביל זה הוא החזיר את המאמן הסרבי ולדימיר איביץ', והחתים את ערן זהבי וניר ביטון – שני נשקים שוברי שוויון בליגה שלנו, כאשר ישנה אפשרות שגם דור פרץ ואלי דסה יעשו קאמבק. בינתיים זה נראה מצוין, כשזהבי כבר הספיק להבקיע שני שערים בקונפרנס־ליג.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב
הוא חזר! זהבי
(צילום: עוז מועלם)
הפועל באר שבע: הקבוצה של אליניב ברדה הייתה בשלבים מסוימים בתמונת האליפות בעונה שעברה, אבל איבדה את זה ברגע האמת – ואיפשרה למכבי חיפה לברוח. ברדה הבין שהוא חייב לחזק קודם כל את ההתקפה, והפתיע עם חיזוק מעניין – תומר חמד – שחוזר לארץ אחרי 11 עונות בחו"ל.
3 צפייה בגלריה
תומר חמד שחקן הפועל באר שבע
תומר חמד שחקן הפועל באר שבע
תומר חמד
(צילום: דניאל כהן)
אם באר־שבע תחזק גם את ההגנה שלה, אין ספק שהיא מסוגלת להסתכל למכבי חיפה ומכבי ת"א בלבן של העיניים.
לנו האוהדים נותר רק לקוות למאבק צמוד ומעניין עד הסוף, וכמובן לכדורגל מהנה והאטרקטיבי.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.