הנה, אנחנו כבר באמצע ספטמבר, אחרי קיץ מרתק בשוק ההעברות, ואוהדי מכבי ת"א בכדורסל כבר מחכים בקוצר רוח לראות את הקבוצה החדשה שנבנתה. אבל נחשו מה?
עדיין לא ראינו אותה, וגם לא נראה אותה כנראה עד אזור ה־20 בספטמבר, ובטח שלא נראה אותה בטורניר הכנה בחו"ל, שלושה כאלה האלופה הישראלית כבר נאלצה לבטל. השאלה הגדולה היא אם שוב הצהובים יפתחו עונה ללא הכנה ראויה, והתשובה היא כן.
1 צפייה בגלריה
ספרופולוס מזרחי ו-וויצ'יץ'
ספרופולוס מזרחי ו-וויצ'יץ'
ספרופולוס מזרחי ו-וויצ'יץ'
(צילום: עוז מועלם)
מכבי אמורה לפתוח את עונת היורוליג ב־30 לחודש, מול באיירן בהיכל, אך עדיין לא ברור באופן ודאי כמה אוהדים יורשו להיכנס. הקהל צמא לערבי חמישי בהיכל, לאווירה, לניצחונות, להיזכר בעונה ההיא שנקטעה בגלל הקורונה, בה הקבוצה הייתה במקום החמישי אחרי 28 מחזורים בקרב ראש בראש מול צסק"א. זוכרים?
שאלת השאלות היא האם מכבי תוכל להשתמש בתירוץ לפיו התפרצות הקורונה בקבוצה שיבשה לה לגמרי את ההכנות. מקווה שלא תצטרך, אבל אם כן, ודאי שזה לא יכול להיות תירוץ, בטח במועדון מקצועני כזה. נכון, הכנה היא דבר חשוב. אימונים, משחקים מול יריבות ראויות. אז אולי במחזורים הראשונים מכבי החדשה תיראה מעט חלודה ולא מחוברת, וזה יהיה לגיטימי והגיוני, אבל אין שום ספק שהתירוץ הזה לא מספיק טוב ליותר מזה.
הכי חשוב זה לנסות לפתוח חזק ולא לנסות להשיג את הכרטיס לפלייאוף מהחצי השני של העונה הסדירה. אולי זה נשמע לא ריאלי לאור מה שדיברתי עליו לפני כן, אך השורה התחתונה היא שמכבי צריכה מההתחלה לתת הכל, וזה מתחיל באגרסיביות, ברצון לנצח ולהטריף אחד את השני, ממשיך דרך משחק קבוצתי ונגמר באחריות.
בהסתכלות קדימה, למכבי יש את הכלים לעשות עונה מוצלחת, ואולי גם לבנות את ההגעה המיוחלת לפיינל פור בעונה הבאה. אם הייתי צריך להמר, אז הייתי אומר שהיא תגיע לפלייאוף מהמקום השביעי ואז תפסיד בסדרה לאיזו קבוצה סבירה בשם ריאל או אנאדולו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.