בין שבוע ההפתעות ברבע גמר גביע המדינה בכדוריד, לבין משחקי חצי הגמר שיערכו ביום שני הבא, נערך לו היום (שישי) המחזור השלישי בפלייאוף ליגת העל.
המוליכה א.ס רמה"ש ממשיכה את העונה האדירה שלה, ורושמת ניצחון 13 בסה"כ (לצד תיקו וללא הפסדים), וניצחה 29:24 בחוץ את הפועל אשדוד, שלא מצליחה לעצור את רצף ההפסדים שלה. האלופה מכבי ראשל"צ התאוששה מההדחה ברבע גמר גביע המדינה, ורשמה ניצחון 30:33 על מכבי ת"א, לאחר שהצליחה לחזור מפיגור של 4 שערים במהלך המחצית הראשונה.
1 צפייה בגלריה
שחקני א.ס רמת השרון אריאל ביטון, לאונרדו דה אלמיידה  והשוער נבוישה בואיץ' מול שחקן הפועל אשדוד עומרי קושמרו
שחקני א.ס רמת השרון אריאל ביטון, לאונרדו דה אלמיידה  והשוער נבוישה בואיץ' מול שחקן הפועל אשדוד עומרי קושמרו
רמה"ש לא עוצרת. אריאל ביטון, לאונרדו דה אלמיידה חוסמים את עומרי קושמרו מאשדוד
(צילום: גלעד בוניס)
הפועל ראשל"צ ניצחה 30:32 את מ.כ חולון, שפספסה מספר הזדמנויות לצאת עם נקודות מהמפגש ולהיצמד למקום הרביעי. תמונת המצב בבית העליון, ובמאבק על המקום בפלייאוף (4 הראשונות) - רמה"ש מובילה עם 27 נק'. הראשל"ציות מבססות את מעמדן במקומות 3-2, מכבי עם 23 נק' והפועל עם 22 נק', וכעת עיקר המאבק הוא על המקום הרביעי בין הפועל אשדוד (18 נק') לחולון (16 נק'). מכבי ת"א במקום השישי עם 11 נק'.
בבית התחתון - סוגרת הטבלה הפועל ר"ג (2 נק') ממשיכה להיות מסובכת, והיא נוצחה 31:20 בהרצליה - שמוליכה את הבית התחתון וגם הנציגה היחידה שלו בחצי גמר הגביע. למזלה, הלפני האחרונה, הפועל קריית אונו (6 נק') שמטה יתרון של 7 שערים במחצית, כאשר אס"א ת"א המארחת ביצעה מהפך מדהים במחצית השנייה בדרך לניצחון 25:27 - שמקרב אותה מאוד עם 10 נק' להישארות בליגת העל.
מכבי קריית מוצקין (8 נק') השיגה ניצחון מרשים מול א.כ נס ציונה 26:40, שמעלה אותה מהמקום הלפני האחרון לעשירי. נס ציונה שהייתה קרובה להשיג מקום בבית העליון בתום הסיבוב הראשון, נמצאת ברצף של הפסדים מפתיחת הבית התחתון. בימים רביעי ושישי הבאים - ייערך המחזור הרביעי.