בגיל 33, חן עזרא, אחד הקשרים המוכשרים שצמחו בכדורגל הישראלי, תולה את הנעליים.
עזרא, שבשנתיים וחצי האחרונות שיחק במכבי נתניה, קרע לפני כארבעה חודשים את הרצועה הצולבת ומאז הושבת. אתמול הוא סיפר ל"ידיעות אחרונות" כי אחרי לבטים כבדים הוא החליט לפרוש: "אמרו לי שתקופת השיקום היא לפחות שנה ועם כל העצב שבדבר, זה הסוף ואני נאלץ לתלות את הנעליים ולפרוש".
2 צפייה בגלריה
חן עזרא חוגג
חן עזרא חוגג
חן עזרא. פורש
(צילום: עוז מועלם)
עזרא גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק, ממנה עבר לקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה שם שיחק חמש עונות, הושאל לעונה אחת להפועל כפר־סבא, והמשיך לארבע עונות במכבי חיפה, איתה זכה בגביע המדינה בעונת 2015/16. הקשר זכה להיות כובש שער הליגה הראשון של הירוקים במשחק שבו הקבוצה חנכה את אצטדיון סמי עופר (2:4 על סכנין).
בעונת 2014 הוא היה הכובש המצטיין של מכבי חיפה עם 8 שערים (11 בישולים). אחרי ארבע עונות אצל הירוקים הוא נדד להפועל ת"א, ובתום עונה עבר לבית"ר ירושלים במדיה כבש 10 שערים. ב־2018 הוא נחת בהפועל באר־שבע ואחרי עונה אחת בדרום חתם באומוניה ניקוסיה הקפריסאית.
2 צפייה בגלריה
עזרא במדי מכבי חיפה
עזרא במדי מכבי חיפה
עזרא במדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
בינואר 2020 הקשר חזר למכבי נתניה ושיחק עד הפציעה האחרונה שסיימה עבורו את הקריירה. עזרא רשם 9 הופעות במדי נבחרת ישראל, בהן כבש שער אחד. בשנים האחרונות עזרא התקרב מאוד לדת, הקפיד לשמור שבת גם כששיחק מעבר לים.
בסביבתו של עזרא הביעו אכזבה מכך שהוא לא קיבל ממכבי נתניה הצעה לתפקיד כלשהו בקבוצה או במחלקת הנוער: "חן כנראה סיים את דרכו במועדון, זה עצוב כי הוא ציפה ליחס אחר ורצה לתרום מהניסיון שלו".