הכדורגל מוכיח שוב ושוב עד כמה הוא ענף נזיל. לאחר שמכבי ת"א הביסה את מכבי חיפה 0:3 (ואין מי שלא יודה שהתוצאה הייתה "רק" 0:3), היה די ברור שיקרו שני דברים השבת, חמישה ימים בלבד לאחר מכן: מכבי חיפה תפרוק את זעמה על בני ריינה הצנועה, המשתרכת בירכתי הטבלה, ובטח במשחק ביתי, ובהזדמנות זו "תנקום" על ההפסד מול אותה ריינה בסיבוב הקודם - ו... מכבי ת"א תמשיך את המומנטום מול הקבוצה הכי נוחה של השנים האחרונות עבורה, היריבה העירונית הפועל ת"א.
עד כדי כך היו הדברים ברורים, ששאלה נפוצה הייתה האם שיא ההפסד הגבוה ביותר בתולדות האדומים, 6:0 לבאר שבע אך לפני שבועיים, יישבר שוב. אני אף שאלתי חברים בצחוק למה לא מוציאים את הדרבי מטופס הטוטו... ואל תשכחו שערן זהבי חזר, וכשהוא רואה אדום...

1 צפייה בגלריה
דולב חזיזה נאבק על הכדור
דולב חזיזה נאבק על הכדור
דולב חזיזה נאבק על הכדור
(צילום: אלעד גרשגורן)

והנה, שני המשחקים הללו הסתיימו בתוצאה זהה: 0:0. מכבי חיפה לא השכילה (שוב) להבקיע שער מול בני ריינה ובסיכום העונתי נגדה (הן לא ייפגשו שוב בפלייאוף) השיגה רק נקודה אחת - וזה עוד אחרי כמה הצלות של ג'וש כהן שחזר לשער. כן, אפשר לנצח את יובנטוס 0:2 ולסיים עם ריינה בתיקו מאופס. ומכבי ת"א? לא רק שהיא לא הבקיעה בצרורות, אף בעיטה שלה לא הגיעה בכלל למסגרת. זו תופעה שלא זכורה זה שנים. האם זה אוסקר גלוך ועוד 10? המחזורים הבאים יגידו.
במכבי אמרו שחשבו שילך להם הרבה יותר קל. אם כך, לא רק שהניצחון על חיפה לא נשב בגבם, אלא הזיק להם בסופו של יום. ואם אנחנו, האוהדים האדומים למודי האכזבות, עוד הרגשנו פראיירים בסוף - זה אומר הכל. הפער בין שתי המכביות נשאר 6 נקודות ולבאר שבע, זכרו, 2 משחקים פחות, ויכולה להתקרב אליהן.
הלקח החשוב מהמחזור הזה - תתפלאו, הכי נדוש בעולם: כל משחק מתחיל מ-0:0. ובמקרה שלנו - גם הסתיים כך! שם זה לא מספיק, גם היסטוריה לא ומי שרוצה לקחת אליפות צריך לעבוד קשה - גם בליגה כמו שלנו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.