עונת 2020/2021 הייתה מרתקת, והצלחת חזרה למכבי חיפה לאחר עשור. עונת 2021/2022 תיפתח בעוד כשבוע, כאשר רוב הגדולות השלימו את הסגלים שלהן, וזה בדיוק הזמן לניתוחים. צפוי לנו מאבק אליפות משולש בין, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי ת"א.
חיפה שמרה על רוב הסגל מהעונה הקודמת ואף חיזקה אותו. היא אמנם איבדה את מלך השערים שלה, ניקיטה רוקאביצה, אך את חסרונו צפויים למלא בן שהר ודין דוד. בנוסף, בכר הנחית שחקנים מעניינים כמו עלי מוחמד, אורי דהן, וראיין סטריין על מנת להתמודד בשני המפעלים.
3 צפייה בגלריה
יובל אשכנזי חוגג עם החברים
יובל אשכנזי חוגג עם החברים
יובל אשכנזי חוגג עם החברים
(צילום: ראובן כהן)
כל שחקן יכול לעלות למגרש ולספק את הסחורה, ראו ערך יובל אשכנזי שהגיע מקצה הספסל והוכיח את עצמו. לחיפה יש קישור חזק מאוד שכולל את מוחמד, נטע לביא, רודריגז – שחקנים שוברי שוויון, כך שמרכז השדה הוא העוגן של הקבוצה. בחלק הקדמי קיימים מגוון שחקנים יצירתיים כמו אצילי, חזיזה, דוניו, שרי, שהר, ודוד, שכל אחד מהם יכול לכבוש בצרורות.
מכבי תל אביב לא מרשימה. בהגנה היא איבדה את טיבי שהיווה עבורה עוגן מספר שנים, אך את החסר השלימה בבלם העתיד של הנבחרת, עידן נחמיאס המצוין. בקישור ובחלק הקדמי עד עתה מכבי אנמית מאוד. קיים חוסר יצירתיות משווע. היא איבדה את דור פרץ, השחקן החשוב ביותר שלה, ובנוסף עזבו כל הסקוררים – שכטר, יונתן כהן ופשיץ'.
3 צפייה בגלריה
אבי ריקן
אבי ריקן
הצהובים חוגגים
(צילום באדיבות מכבי ת"א)
לאחרונה מכבי החתימה את החלוץ סטיפה פריצה בעל השם המחייב, שאם יהיה דומה ביכולת לראדה פריצה, אז הקבוצה עשתה עסקה טובה. חלוץ נוסף שהגיע הוא אוסמה חלאיילה, שיצטרך להוכיח את עצמו גם בקבוצה גדולה, ולהראות את הפוטנציאל שהפגין בסכנין. בנוסף, מכבי החתימה בחזרה את דן ביטון, שחקן נהדר שלטעמי לא קיבל מספיק דקות בעונה הקודמת. ביטון הוא שחקן יצירתי שאחראי על המצבים הנייחים, ובנוסף יכול לספק בישולים ושערים. הוא יצטרך להיות בעל הבית, כך שההתקפה תעבור דרכו. שחקן חדש ומעניין נוסף הוא עדן שמיר שצריך להוכיח את עצמו במועדון גדול.
3 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
דור מיכה
(צילום: הרצל יוסף)
הפועל באר שבע עברה מתיחת פנים גדולה. היא החתימה לא פחות מ־12 שחקנים חדשים שאמורים לסייע לה במאבק על האליפות. עד עתה הקבוצה מאוד מרשימה עם הגנה חזקה שמורכבת משחקנים מאוד מנוסים וטובים כמו אל חמיד, טיבי, ו־ויטור. הרכש הנוצץ ביותר הוא כמובן דור מיכה, שחקן בעל איכויות יוצאות דופן, יצירתי שיודע לספק בישולים מרהיבים. תשאלו את ערן זהבי.
מיכה יצטרך להוביל את החלק הקדמי שאליו צורף יוג'ין אנסה שנראה כי השתלב נהדר וכבש שערים חשובים בקונפרנס ליג.
לסיכום, מחכה לנו מאבק נהדר בין הקבוצות הגדולות, ולנו האוהדים רק נותר לחכות לדבר האמיתי.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.