רוב שחקני ריאל מדריד מרוכזים בהכנות לגמר ליגת האלופות בשבת הקרובה. מי שכבר חושב צעד קדימה הוא אדן הזאר. החלוץ שהגיע ב-2019 מצ'לסי על תקן סופרסטאר יורש לרונאלדו, נכנס לרשימה המפוקפקת של הפלופים הגדולים בכל הזמנים אצל הבלאנקוס. מעט תוצרת והרבה בילויים מפוקפקים על שולחן הניתוחים. למרות ששכרו גבוה, ינסו בקבוצה להעזיב אותו - אולי אפילו בהשאלה. להלן כמה אופציות מעניינות עבורו:
צ'לסי: בהנחה שטוד בולי ירכוש את הקבוצה מאברמוביץ', אין כל מניעה שהבלגי הבינלאומי יחזור למקום המוכר והאהוב עליו כ"כ. שותפים להתקפה כמו הברץ ולואקאקו (האחרון בעונה רעה מאוד מבחינתו) רק ירוויחו מהגיעו של האיש, שמכיר כמו כף ידו את סטנפורד ברידג'. ואולי על הדרך, אחרי עונה כושלת שכזאת - יש פתח להתחלה מחדש.
1 צפייה בגלריה
אדן הזאר
אדן הזאר
אדן הזאר
(צילום: AFP)
יובנטוס: דיבאלה ומוראטה בדרך החוצה. יובה, שכמו קודמתה, סיימה את העונה השנייה ברציפות ללא תואר אליפות מחפשת בנרות חלוצים. הזאר, שיכול לשחק כחלוץ מרכזי או כחלוץ שני, יכול להיות חלק מהפתרון.
אתלטיקו מדריד: לואיס סוארז עוזב כמעט בוודאות. אם גריזמן יחזור לעניינים וז'ואו פליקס ימשיך להתקדם, אתלטיקו תחזור מהר לצמרת. הצרה היא שלא ברור מה קורה עם המאמן דייגו סימאונה, שמראה שחיקה אחרי 11 שנים רצופות בתפקיד.
באיירן מינכן: העזיבה הצפויה של לבנדבוסקי לברצלונה עלולה להותיר חור רציני בהתקפה. גנבארי וסאנה עוד לא כוכבי על ומולר רחוק משנות השיא שלו. בהנהלת הבווארים סלחו ליוליאן נגלסמן על הכישלון באירופה, אבל בעונה השנייה שלו בתפקיד המאמן יהיה תחת מבחן. ואם ייכשל, לא מן הנמנע שישלם את המחיר ויפוטר. לכן, דרוש חיזוק.
כמובן, שמדובר בהצעות ספקולטיביות. ייתכן שהזאר יעדיף להמשיך על ספסל ריאל ולספור את הכסף עד תום החוזה, לעבור לקבוצה עם פחות ציפיות (כמו למשל דורטמונד, בה יתאחד עם אחיו תורגאן) או לפרוש בגיל מוקדם. מצבו הרפואי יכול להכתיב את המהלך הבא. כרגע, הכל פתוח.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.