לפעמים אוהדי כדורסל מרגישים שזהו, הם ראו כבר את הכל, את כל השיאים והריגושים שיש לענף המיוחד הזה להציע - מזריקות משוגעות מחצי מגרש ועד להטבעות מפלצתיות ששוברות את הסל. הלילות האחרונים בליגה הטובה בעולם רק מוכיחים לנו כמה אנחנו עדים לתקופה מיוחדת בכדורסל.
בניגוד לשנים קודמות, העונה נראה שהפרשנים נזהרו בהימורים יד משמעיים על זהות האלופה שבדרך, ובצדק, לאור המקרה של ברוקלין שאיכזבה בפלייאוף של העונה שעברה ואפילו לא הגיעה לגמר המזרח, או הלייקרס שסיימו את העונה הקודמת מוקדם מהצפוי בגלל מכת פציעות וכושר לקוי. נכון, שתיהן מובילות גם השנה בסוכנויות ההימורים, אבל יש אווירה אחרת, כזו שגורמת להרגיש שהכל פתוח ושכל אחת יכולה להיות זו שתניף את הגביע בסוף העונה.

1 צפייה בגלריה
אבדיה מטביע
אבדיה מטביע
אבדיה מטביע
(צילום: AP)

אני די בטוח שאם הייתי מספר לכם בסוף העונה שעברה השנה הבאה תהיה עונת שיא של הוויזארדס ודני אבדיה שלנו, שדמאר דרוזן הולך לדחוף את שיקגו קדימה והלייקרס עם הרכש החדש ראסל ווסטברוק דווקא יקרסו, סביר להניח שהייתם מרימים גבה ואולי קוראים לי משוגע. אבל התוצאות מדברות ונראה שכרגע הכל, אבל פשוט הכל, פתוח. בשורה התחתונה, הליגה השתנתה - אין יותר קבוצות של שחקן אחד שקובע לאן יזוזו הדברים או איך יתנהלו הדברים, אין יותר עוצמה של קבוצה אחת שנמצאת מעל כולם, למרות שהיה ניסיון ליצור שתיים כאלה בברוקלין ובלוס אנג'לס.
מה כן יש? אופי, מגוון, כדורסל שמח וכיפי שפשוט הנאה צרופה לצפות בו-, כדורסל קבוצתי של שחקנים שפשוט נותנים הכל לקבוצה והקבוצה נותנת הכל למענם. מי ייתן ונזכה לעוד הרבה לילות כאלה של כיף והנאה, העונג כולו שלנו!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.