אף אחד לא הבין לפני כשנה מדוע פוטר יוליאן נאגלסמן מבאיירן מינכן. הקבוצה נראתה נהדר מהרגע שהוא מונה, ודווקא אחרי ניצחון כפול יוקרתי על פ.ס.ז' בשמינית גמר האלופות, הגיעה ההודעה המפתיעה.
בהנהלת באיירן טענו כי "אחרי שניתחנו את ההתפתחות הספורטיבית של הסגל, במיוחד מאז ינואר ועם הניסיון שלנו עם המחציות השניות של העונה, החלטנו לשחרר אותו". אף אחד לא הבין אז (ועדיין) למה קאן, חסן וחבריהם חשבו שהם כאלה חכמים גדולים, ושלהחליף מאמן שדעת הקהל עליו חיובית מאוד, יוביל למשהו טוב.
1 צפייה בגלריה
יוליאן נגלסמן
יוליאן נגלסמן
יוליאן נגלסמן
(צילום: AP Photo/Michael Sohn)
תומאס טוכל מונה לתפקיד, ושנה לתוך המהלך התמוה, הם בהחלט נראים גאוני-על: אחרי שבעונה שעברה סיטי טיאטאה את טוכל ברבע, ולולא בעיטה מפוארת בדלי של דורטמונד, גם באליפות באיירן שלו לא הייתה זוכה, העונה המאמן באמת שובר שיאים.
מתחילת העונה באיירן מאכזבת מאוד, רשמה כמה וכמה הפסדים מאוד מביכים, ובדרך לסיים את העונה ללא תארים, כולל ללא תואר האליפות המקומי בו זכתה ברציפות מ-2013. בהחלט אחלה התפתחות ספורטיבית לסגל...
אז קאן וחסן, אם זה לא שבור אל תתקנו, ואם טוב לכם תגידו תודה, ותפסיקו להיות גרידיים. כי בסוף תקומו בבוקר ותגלו שאתם רבים עם שטוטגרט על מי ייקח את השאריות. הפיטורים של נאגלסמן היו לא מוצדקים ולא הוגנים, ונחמד לראות שמקבלי ההחלטות בבאיירן מקבלים העונה את מה שמגיע להם, כי זו בהחלט הקארמה שלהם.