עונה עצובה מרחפת לה באיטיות בגופה החלש של וושינגטון וויזרדס, אבל אין ספק שנקודת האור היחידה שלה היא דני אבדיה, שמתפתח לשחקן NBA משמעותי. הפורוורד הישראלי נמצא שם תמיד בשביל הקבוצה, נלחם, שומר וכמובן מוביל את רשימת הקלעים שלה בלא מעט משחקים. לא שזה עוזר להשיג יותר מדי ניצחונות, אבל אבדיה הוא האחרון שאפשר לבוא אליו בטענות העונה בקבוצה מבירת ארה"ב.
אם היו אומרים לדני בקיץ שהוא יהיה האיש הכי חם של וושינגטון בעונה הכי גרועה בהיסטוריה שלה, הוא כנראה היה משחיל חיוך. אבל לצערנו זאת המציאות. הכוכב הישראלי מוצא את עצמו ניצב לבד במערכה, בעוד חבריו יותר הורסים לו ולקבוצה מאשר מסייעים.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
דני אבדיה
(Geoff Burke/Reuters)
לא נעים לשחק בקבוצה כל כך לוזרית וחסרת יכולת, אבל זה המחיר שאבדיה משלם כדי להיות שחקן בליגה הטובה בעולם. החלק החיובי בסיפור שדני מנצל את העובדה שאין כוכבים לצידו, וכך הוא משפר את מעמדו ב־NBA.
דני אמנם צעיר מאוד, רק בן 23, אבל זוהי כבר עונתו הרביעית בוושינגטון והוא למעשה הפך למנהיג הבלתי מעורער שלה. מה הוא לא עבר בזמן הזה – פציעות, חוסר פרגון מהכוכבים על הפרקט, תסכול חילופי דורות ונסיקה. הזריקות משלוש מתחילות לצלול פנימה, האנרגיות בשמיים ומכל חדירה לסל יוצא משהו טוב. זו בדיוק העונה לה הוא ייחל, אבל רק באופן אישי. אולי בעונה הבאה הקבוצה שלו תתחזק ותאפשר לו גם חוויה תחרותית.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.