בתחילת העונה היה נראה שמועדון בית"ר ירושלים בדרך להימחקות, זאת לאחר ששקע בבוץ כלכלי כבד . מפרק הקבוצה, עו"ד יצחק יונגר, הציג אומדן של חובות בסך עשרות מיליוני שקלים, אך שיחות קדחתניות בין גורמים בכירים בעיריית ירושלים, ניר ברקת ואנשים חשובים נוספים הובילו לבסוף (כשבוע בלבד לפתיחת העונה) לרכישת המועדון על ידי ברק אברמוב, שאמר בעצמו במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה: "לא בטוח שאוכל לתת איכות חיים לבית"ר, אך אתן חיים".
וכך, יחד עם המאמן יוסי אבוקסיס והמנכ"ל כפיר אדרי, השלושה התחילו לבנות את המועדון מחדש. הקהל התגייס בהמוניו ותמך בקבוצה גם כשהיה נראה שהמועדון "יזכה" לעונה מסויטת שבסיומה לא בטוח שישרוד בליגה. לאחר רכישתו של יון ניקולאסקו והבאתו של אורי דהן, הקבוצה התחילה להתחבר ולשחק כדורגל התקפי נאה לעיניים. בינואר פתח אברמוב את כיסיו והנחית בבית וגן שוער, בלם, מגן וחלוץ, אך דווקא כשהיה נראה שהקבוצה תצליח לסיים את העונה הסדירה בפלייאוף העליון, היא קרסה מול יריבותיה המושבעות וסיימה בפלייאוף התחתון.

1 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר
שחקני בית"ר
יש גביע
(צילום: שלו שלום)

למרות האכזבה הקהל המשיך להגיע בהמוניו, אבוקסיס הפיח תקוות בשחקנים שהעונה עוד לא הסתיימה ואפשר לסיים אותה בענק עם גביע ראשון מזה 14 שנה, ואכן, אמנם בפלייאוף הקבוצה לא הבריקה אך בחצי גמר ובגמר הגביע התפוצצה הקבוצה בתצוגות כדורגל מרשימות מול יריבות שעל הנייר היו עדיפות ממנה.
דווקא לאחר שנה שהתחילה בצורה קשה מאוד, נוצרה הדרך לזכייה בגביע. עכשיו מחכה משחק הסופרקאפ (אלוף האלופים) שעתיד להתקיים בעוד כחודשיים וכדורגל אירופי. הודות לברק אברמוב, יוסי אבוקסיס ולקהל המטורף שיש לביתר ירושלים, האימפריה חזרה!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.