אני מרגיש שגיא לוזון לא ראוי להיות מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל, עמדה מכובדת וחשובה. ה"הישגים" ומסלול הקריירה לא מצדיקים זאת, ובטח שלא ההתנהגות שלו.
לדעתי, גיא נהנה בכל פעם מכך שמשפחתו קרובה לצלחת בכדורגל הישראלי. הוא התחיל את דרכו כמאמן קבוצה שנמצאת בבעלות משפחתו, ויש בעיניי טעם לפגם בכך שדודו אבי לוזון בעל כוח והשפעה רבים בהתאחדות לכדורגל שמעסיקה אותו.

1 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
גיא לוזון
(צילום: עוז מועלם)

חלק גדול מההצלחה של לוזון נבע מטעויות שופטים או טעויות של היריב. יש בארץ ובעולם מאמנים רבים בליגות ילדים שמבינים ולמדו בבתי ספר מקצועיים לאימון, אך במדינה שלנו הכל בכוח, בזכות הקשרים שיש לך. הרי לאליפות אירופה עד גיל 21 הוא הגיע בפעם הראשונה בזכות העובדה שישראל אירחה את הטורניר, ובפעם השנייה אחרי שאלון חזן כבר עשה עבורו את רוב העבודה - והוא עדיין נזקק לדו קרב פנדלים כדי לא לקלקל. לא תיתכן רמה כל כך נמוכה בנבחרת, ובעיניי גיא לוזון מייצג את סיבה המדויקת לכך שהכדורגל הישראלי לא ממריא לאן שצריך. קשרים ולא כישורים. איך הוא מוציא בהארכה החשובה את שני הג'וקרים המובילים שלו?
לטעמי, חייבים לעשות לו כעת שימוע מול כל הילדים שלנו בעקבות הסטירה וההתבטאות המבישה בנוגע לבוקרשט, ולסיים את עבודתו בהתאחדות. לא נשיג איתו כלום ביורו בכל מקרה. מזל שהמזל היה איתנו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.