פתיחה ישראלית מצוינת לקמפיין פריז 2024 בדגם הפויל. שחר רשף סיימה את אליפות העולם הראשונה בדגם זה במקום החמישי.
רשף בת ה-16 אף הוכתרה כאלופת העולם עד גיל 21. היא סיימה את השיוטים הסדירים בתחרות במקום הרביעי והעפילה אוטומטית לחצי גמר שיוט המדליות.
2 צפייה בגלריה
שחר רשף
שחר רשף
הישג נהדר לשייט הישראלי. רשף
(צילום: איגוד השייט)
חצי הגמר התחיל עם פסילה של שתי מתחרות והשאיר את רשף להתמודד מול שלוש גולשות נוספות על שני הכרטיסים לגמר. במחצית השיוט הראשון התמקמה רשף במקום השני, אך טעות בפניה אל המצוף אפשרה למתחרה הבריטית לעקוף אותה ומנעה ממנה את הכרטיס לגמר.
"היה שבוע קשה עם המון עליות וירידות", סיכמה רשף את התחרות. "בסופו של דבר אני שמחה על המקום החמישי, ויש לי עוד זמן להתאמן ולהשתפר בדגם הפויל עד פריז. אני כמובן גם שמחה להיות אלופת עולם עד גיל 21".
2 צפייה בגלריה
תום ראובני
תום ראובני
עשירי בעולם. ראובני
(צילום: Sailing Energy)
גם הנציגה הישראלית השנייה בשיוט המדליות, שרון קנטור, יכולה לסכם תחרות מוצלחת, עם הישג שיא אישי יפה - מקום תשיעי בעולם. קנטור סיימה חמישית ברבע גמר שיוט המדליות, מרחק מקום אחד מעליה לחצי הגמר (רק ארבע הראשונות העפילו).
בגברים, תום ראובני סיים את שיוט רבע הגמר במקום השישי ואת האליפות כולה במקום עשירי. ראובני המשיך את האימונים על דגם ה RSX שיצא ממעגל התחרויות עד האולימפיאדה על מנת לתמוך, ביחד עם שאר הנבחרת, ביואב כהן, הנציג הישראלי לטוקיו. ראובני היה שמח מאוד בסיום: "אני מתאמן על הדגם באופן סדיר רק חודש וממש לא ציפיתי להיות בטופ-10 בעולם כל-כך מהר".