4 צפייה בגלריה
חסון וכלפון
חסון וכלפון
חסון וכלפון
(צילום: עוז מועלם)
הבוקס. מאמן הפועל ראשל"צ איסמעיל עאמר חטף מכות מברנשים המזוהים עם היריבה מהלאומית, א.ס. אשדוד, שזה כנראה קיצור של אלימים סמויים.
הבוס. בתגובת ראשל"צ נכתב: "אדם בשם רוני חג'ג', שהוא אחד ממבצעי הלינץ', נרשם בטופס המשחק בשם ג'רמי אטלן וגידף כל המשחק בצורה מזעזעת את המאמן ושחקני המועדון בצורה ברוטאלית מטורפת". אנשים עם כמה שמות ממשיכים לפאר את שמו של הכדורגל הישראלי.
4 צפייה בגלריה
איסמעיל עאמר
איסמעיל עאמר
חטף מכות מברנשים המזוהים עם א.ס. אשדוד. עאמר
(צילום: ראובן שוורץ)
האגודה. הקבוצה שמוכרת בהתאחדות בשם א.ס אשדוד היא עמותה רשומה תחת השם ההיסטורי "האדומים של אשדוד כדורגל 1957". לפי הדוח שהגישה לשנת 2020, בראש חברי הוועד שלה מופיע ג'רמי מרדכי אטלן, שמוכר פחות לקהל ויותר למשטרה. אף אחד מהשמות אינו רשום כבעלים בהתאחדות, אז אי אפשר להעניש אותו.
הנעלבים. מאשדוד נמסר בתגובה: "לאורך כל המשחק עאמר קילל והשתמש במילים ובתנועות לא ראויות כלפי הצוות המקצועי, השחקנים וקהל האדומים. אנשי המועדון פנו אליו וביקשו הסבר והתנצלות, המאמן בחר להמשיך בדרכו, קילל ודחף את אנשי המועדון". ברור, הם רק רצו הסבר.
4 צפייה בגלריה
אורן חסון
אורן חסון
אינו מתעסק בשטויות הללו. חסון
(צילום: עוז מועלם)
הקולגה. "אני לא מתייחס", אמר מאמן א.ס אשדוד עידן שריקי, כשנשאל על המכות שחטף חבר למקצוע. כלומניק.
המינהלת. לפני משחקי ליגת העל צוות הפקות של היו"ר ארז כלפון נוהג לערוך טקסי תמיכה לעמותות שתורמות לקהילה. דווקא אתמול במקום לקיים טקס מחאה נגד עמותת בריונים שכפופה לו, ולחייב את הקבוצות בכל המגרשים להביע שאט נפש, הפופוליסטים מליגת הבורסה למניירות חסרות ערך לא עשו דבר.
ההתאחדות. היו"ר אורן חסון ושותפו הטבעי שטרן חלובה אינם מתעסקים בשטויות מהסוג הנ"ל. הם בונים תוכניות לטווח ארוך, מקימים ועדות ומחלקים ג'ובים. תחת חסון וכלפון עבריינים מורשעים מנהלים קבוצות, ההפקרות במחירי כרטיסים חוגגת, ואין אכיפה של פסקי בוררות, חבישת מסכות ומניעת עישון ביציעים. אז מה הפלא שמגרשים נראים כמו זירה לחיסול חשבונות בעולם התחתון, ובריונים עולים לשלב הבא בשיטת הנוקאאוט?
4 צפייה בגלריה
הגרלת המשחקים
הגרלת המשחקים
לא עשה דבר אתמול. כלפון
(צילום: עוז מועלם)
איגוד המאמנים. הגוף המיותר בראשות הדחליל ניסים בכר והתחמן אמיר כהן עורך השתלמויות ומשבית מאמנים בלי תעודה. כשחברים מדופלמים הופכים לסמרטוטים, או לשק איגרוף, אין צורך להתרגש.
המשטרה. הקטטה החלה ליד הספסל והפכה לאירוע מתגלגל, אבל שומרי החוק לא נראו בסביבה. שטויות, העיקר שהשוטרים ימשיכו לבצע את משימתם העיקרית במגרשים: להחליט לאיזה צד יבעטו פנדלים בתום ההארכה.
העתיד. הכי חשוב המסר לדור הבא. ואיך נקראת קבוצת הנערים שמחזיק המועדון האלים? - אגודת ספורט אשדוד "צו פיוס". כנראה על שם שושלת האפיפיורים הנודעת.