אחד הלגיונרים המבוקשים בכדורסל הישראלי צפוי לנחות ביעד מפתיע בליגת העל. למרות עניין מצד מכבי ת"א והפועל ירושלים, תומר גינת בדרך חזרה להפועל ת"א - אם הקבוצה תשחק באירופה.
גינת סיים חוזה של שנתיים במטרופוליטאנס־92 וקיבל הצעה לחתום לעונה נוספת, אך מרגיש כי מיצה את עצמו בצרפת. אף שהוא מועמד גם לשתי הקבוצות העשירות בכדורסל הישראלי, דווקא הפועל ת"א, שבה שיחק במשך ארבע שנים, מבצעת מהלך רציני להחזרתו.
1 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
בדרך חזרה לישראל? גינת
(צילום: עוז מועלם)
העונה המוצלחת שעברה על הקבוצה (עלייה לגמר הגביע וארבעה ניצחונות בדרבי) נתנה תיאבון לראשי המועדון. הם גייסו ספונסרים חדשים, האוהדים מסתערים על המינויים (1,700 כבר נמכרו, מתוך 3,000), והתקציב יגדל. האדומים כבר הצהירו כי בכוונתם לשחק בעונה הבאה בשתי מסגרות, והגישו בקשה להצטרף ליורוקאפ. התשובה צפויה להתקבל בסוף השבוע.
אם תשחק ביורוקאפ, הפועל ת"א מתכוונת לבנות סגל אטרקטיבי - וגינת הוא מטרה ברורה. אחרי שכבר האריכה את חוזהו של הכוכב ג'ייקובן בראון, היא תציע לגינת חוזה בסכום גבוה משמעותית מהסטנדרטים שהתרגלה לשלם - 200 אלף דולר לעונה.
גינת צפוי להסכים להצעה הזאת, גם מאחר שהאלטרנטיבות כנראה אינן מספיק אטרקטיביות עבורו: במכבי ת"א הוא ייאלץ להיאבק על דקות משחק, ואילו בהפועל ירושלים יש עדיין חוסר בהירות סביב התקציב בעונה הבאה.