לא במקום הזה ציפתה להיות הנבחרת לאחר שלב המשחקים הראשון בקמפיין מוקדמות היורו, אך בכל זאת אסור לנו לאבד אמון ותקווה שהפעם זה אכן יקרה וישראל תחזור לטורניר גדול לאחר 54 שנה.
תיקו ביתי מול קוסובו ותבוסה בחוץ מול שווייץ - זה המאזן של הנבחרת, שניצבת לאחר שני המשחקים הראשונים בקמפיין עם נקודה בודדת ומאזן שערים שלילי של -3, ועם מאזן כזה הנבחרת כבר רחוקה חמש נקודות מרומניה שממוקמת במקום השני, המקנה את הכרטיס ליורו שייערך בגרמניה 2024. אז למה למרות המאזן הזה זה עדיין אפשרי ואנחנו חייבים להאמין בנבחרת שלנו? פשוט, כי ישראל (לדעתי) היא עדיין הנבחרת השנייה בחוזקה בבית הזה והיא לבטח לא נופלת מהרומנים והקוסוברים (שאיבדו נקודות ביתיות לאנדורים).

1 צפייה בגלריה
גלזר סופג
גלזר סופג
גלזר סופג
(צילום: AFP)

לעולם לא אשכח כיצד בתחילת קמפיין מוקדמות יורו 2016, לאחר שישראל ניצחה את נמושות הבית בחוץ והשיגה ניצחון ביתי מרשים על בוסניה החזקה של דז'קו, כל התקשורת וגם האוהדים כבר התחילו לסגור טיסות לקיץ בפריז, ואת ההמשך כולם יודעים (פשוט כי ישראל מעולם לא העפילה ליורו...)
אני מאמין ומקווה שזה בדיוק מה שקורה כעת בבוקרשט לאחר שהרומנים פתחו את הקמפיין עם 6 נקודות מ-6 אפשרויות, אבל מול מי הם עשו את זה? מול נמושות הבית בלארוס ואנדורה. בעוד אנחנו כבר שיחקנו את המשחק הקשה ביותר שיש בקמפיין הזה, הרומנים כבר שיחקו שניים מהמשחקים הקלים שיש להם בקמפיין, ולכן אין לי ספק שבשלב המשחקים השני ישראל תצמצם את הפער מהרומנים, לאחר שננצח את אנדורה בבית והרומנים יפסידו לשווייצרים. ביחד עם אמונה והיכולת של הנבחרת שתלך ותשתפר כשליאל עבדה יחזור, נוכל לעשות את זה ולהעפיל ליורו.
הדרך עוד ארוכה, נאמין ונעשה את זה כי זה אפשרי, וכמובן לא נשכח שגם אם חלילה לא נעשה את זה דרך שלב הבתים, יש לנו אפשרות להעפיל גם דרך שלב הפלייאוף, שבו אנחנו נמצאים בזכות ורחוקים רק 180 דקות מעלייה ליורו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
* אנו רואים בחומרה רבה שליחת טורים המתורגמים ומועתקים מילה במילה מאתרים זרים, וגולשים שינהגו כך לא יורשו לפרסם בקיק.