אם עקבתם לאחרונה אחרי קריירת המשחק של שון וייסמן, בוודאי יכולתם לראות שהוא חזר לליגה הבכירה בספרד. החלוץ הישראלי של ריאל ויאדוליד, שירד ליגה בעונה שעברה, עשה את המוטל עליו והצליח להחזיר את קבוצתו בתוך שנה בלבד לשחק מול הגדולים, וזכה בסיום העונה בתואר מלך השערים של המועדון עם 20 כיבושים.
וייסמן משחק כבר שנתיים בליגה הספרדית, אך קבוצתו מתנדנדת בין הליגה הראשונה לשנייה. מאמנו, הלא הוא רונאלדו המוכר היטב לרוב אוהדי הכדורגל, החליט לקחת כפרויקט את הקבוצה הקטנה מספרד לפני 4 שנים ולנסות לתת לה במה בליגה הבכירה. אמנם הקבוצה חוזרת לליגה הבכירה לאחר היעדרות של שנה, אבל תיאלץ להיאבק בכל הכוח על מנת להעמיד סגל ראוי שיוכל לעזור לה לשרוד.
1 צפייה בגלריה
וייסמן וגיל מחפשים את הכדור
וייסמן וגיל מחפשים את הכדור
וייסמן
(צילום: gettyimages)
הסטטיסטיקה של וייסמן העונה מבשרת טובות. ב-38 משחקים בהם נטל חלק כבש 20 שערים ובישל 3 – מה שנותן תקווה לקראת העונה הבאה, שתהיה קשה בהרבה, מכיוון שמדובר בליגה הבכירה, שם האתגר יהיה אינטנסיבי הרבה יותר.
לאחרונה וייסמן נמצא בכושר מצוין גם בנבחרת. החלוץ הישראלי, שעלה כמחליף מול איסלנד, מצא את הרשת פעם נוספת והעניק לכחולים־לבנים נקודה סופר חשובה בדרך ל־2:2. נקווה שווייסמן ימשיך עם היכולת הפנטסטית, ומי יודע – אולי במטרה לעזור לנבחרת להגיע לטורניר גדול.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.