דשדוש, חוסר ודאות, דיכאון ותסכול – הם רק חלק מהתחושות שליוו את אוהדי מכבי תל אביב בעונה האירופית החדשה שנערכת בצל המלחמה וללא אולם ביתי. אך הצהובים הצליחו איכשהו להמציא את עצמם מחדש, היורוליג אישר את אירוח המשחקים בהיכל אלכסנדר ניקוליץ' בבגלרד, והשחקנים, שנראה שהראש שלהם היה עדיין שרוי בהלם המוחלט ששטף את המדינה, עשו ככל יכולתם כדי להתעלות על הקשיים ולהיאבק במפעל היוקרתי ביבשת.
נכון, לא מעט משברים צצו לאחרונה, ממחלוקות כספיות עם הזרים לגבי הקיצוץ בשכר, ועד הבעת ספק ביכולת להישאר במאזן חיובי נוכח לוח המשחקים המאתגר שצפוי בסיבוב השני, אך הניצחון המרשים על מונאקו לפני שני מחזורים הוכיח שוב שמכבי היא לא רק קבוצה עם שם, היא קבוצה עם נשמה, אחת כזו שחוותה ועדיין חווה משברים ובכל זאת לא נותנת להם להוריד אותה.
1 צפייה בגלריה
(צילום: Dragan Tesic and Djordje Kostic)
המצב המוזר הזה שקבוצה משחקת ללא האוהדים שלה, על אחת כמה וכמה קבוצה כמו מכבי - שמושתתת ומוכרת כקבוצה בעלת קהל מחשמל ועם אווירה מטורפת בכל משחק בית, ללא ספק גורמת למצב להיות הרבה יותר מורכב, ולמרות זאת מכבי נמצאת במאזן מרשים – טוב מאשר בתקופה המקבילה אשתקד.
ברגעי האמת אנו רואים את קולסון, ניבו, סורקין וכמובן בראון מתעלים ומוכיחים שיש על מי לסמוך. העונה נמצאת רק במחציתה ועדיין לא ניתן לקבוע אם מכבי תנסוק או תתרסק, אך בהתאם לסיטואציה הנוכחית הסימנים נראים חיוביים מאוד.
תבוסות והפסדים כמו ההשפלות מול פנרבחצ'ה במשחק האחרון ומול באסקוניה הם דבר שקורה וזה טבעי שיהיו גם מעידות כאלו, אך יש לזכור שזהו חלק מהתהליך של קבוצה. מכבי תל אביב רחוקה מלהיות מושלמת, אבל מדובר ללא ספק בקבוצה עם נשמה שיודעת להתגבר על כל מכשול. רק שימשיכו ככה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.