הוא מוביל את הליגה עם עשרה בישולים, שיתוף הפעולה שלו עם ניקולאסקו הפך את שניהם לצמד החם בליגה ואחרי שנים קשות, ובית''ר ירושלים נראית בזכותם כמו קבוצת פלייאוף עליון. אז איך קרה המפנה?
לירדן שועה היה קשה קשה לעשות את המעבר בזמנו מקבוצה כמו בני יהודה למכבי חיפה. הוא לא באמת הבין את גודל המועדון אליו הגיע, עם הסטנדרטים הגבוהים, הלחצים והציפיות מהקהל.
1 צפייה בגלריה
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים
ירדן שועה
(צילום: עוז מועלם)
במקום לשחק כדורגל, שועה היה בעיקר עסוק בתקריות עם מאמנים והשעיות – והרומן עם הירוקים הסתיים לאחר עונה אחת ופיצוץ עם המאמן מרקו בלבול. היעד הבא: בית"ר ירושלים.
יש הרבה דוגמאות של שחקנים בולטים לאורך השנים שזקוקים לחום ויחס אישי מיוחד של המאמן שלהם על מנת שזה יוציא מהם את המיטב. יוסי אבוקסיס הוא אחד כזה. הוא המאמן שתחתיו שועה מציג את הגרסה הטובה ביותר שלו. כשאימן בבאר שבע זה היה גם עם ז'וסואה, אחד מהזרים הכי בולטים ששיחקו בישראל (כיום בלגיה ורשה).
העונה שועה מציג את הכישרון הגדול שלו בענק וזה פשוט הצגה לעיניים - הוא מוביל את הליגה עם עשרה בישולים עד כה, מקום שני במסירות מפתח עם 48 כאלה, שני רק לעומר אצילי לו יש 49. ובכלל הוא מציג יחד עם יאן ניקולאסקו ודנילו אספריה, להם 20 שערים יחד, את ההתקפה הטובה בליגת העל. במשחק האחרון אמנם לצערה של בית''ר היא סיימה בתיקו מול היריבה העירונית הפועל ירושלים שאף היא חווה עד כה ענה פנטסטית שיכולה להסתיים בפלייאוף העליון.
בית''ר ללא ספק יכולה לצאת מאוד מעודדת מפתיחת העונה שלה. אם היא תשכיל לחזק את החלק ההגנתי שלה שזועק לריענון דחוף יהיה עוד יותר קשה לקבוצות הגדולות בהמשך להוציא ממנה נקודות.
נראה שכעת, בגיל 23, ירדן שועה נמצא בעונת הפריצה האמיתית שלו בכדורגל הישראלי ושהוא עוד לא פיספס את הרכבת למעבר בהמשך לקבוצה בכירה מעבר לים ואולי אף לזימון בכורה לסגל של נבחרת ישראל. במי זה תלוי? ניחשתם נכון, אך ורק בירדן שועה עצמו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
פורסם לראשונה: 07:08, 11.01.23