מכבי ת"א חוזרת לטריטוריה זרה לה בשנים האחרונות, פלייאוף היורוליג. היא עושה זאת לראשונה מ-2015. האמת היא שמאז השעייתן של הקבוצות הרוסיות היא עשתה הכל כדי להוכיח שזה מגיע לה - רצף מרשים בתום העונה הסדירה של שישה נצחונות על קבוצות מצמרת הטבלה, כולל נגד ריאל מדריד, היריבה בדרך לפיינל פור.
ההישג רב משמעות, נוכח העובדה שעל הקווים במכבי נמצא אדם שמעולם לא אימן קבוצת בוגרים. אבי אבן הוציא ועודנו מוציא משחקניו, כוחות ויכולות שספק אם ידעו שיש להם. שיטת המשחק פחות שבלונית ויותר נותנת לחופש לשחקנים "יצירתיים", התלות בווילבקין פוחתת, נאנלי ודרק וויליאמס חוזרים להיות השחקנים שקיוו שיהיו ואפילו זיו וסורקין מנצלים בחוכמה את הקרדיט שהם מקבלים ממחליפו של יאניס. הם חזרו להיות חלק מהרוטציה הקבוצתית - אם כי אפשר ואפילו צריך לתת להם יותר דקות.
1 צפייה בגלריה
ווילבקין מאוכזב
ווילבקין מאוכזב
ווילבקין
(צילום: עוז מועלם)
האם מכבי פייבוריטית בסדרה? לכאורה אין לה יתרון ביתיות (שני המשחקים הראשונים בספרד) וריאל יוצאת ממשבר ממושך. אבל, חסרונם של תומא הרטל וטריי טומפקינס המושעים מהסגל בגלל חוסר רצונות, פלוס חסרונו של גבריאל דק שנדבק בקורונה, יכולים בהחלט לטרוף את הקלפים. יש להניח שגם פאבלו לאסו, בעונתו ה-11 במועדון, עומל על פתרונות זמניים כדי להשיג לפחות ניצחון אחד במגרש הביתי של הספרדים, ויזינק סנטר. קשה מאוד להתנבא, אך דבר אחד בטוח: מכבי ת"א חזרה לעניינים. שום משחק מולה לא יהיה קל.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.