אנחנו צופים לנגד עינינו בדברים חדשים ומיוחדים בעולם הכדורגל, מבלי שנבין בדיוק את עוצמת ההתרחשות. הגיע הזמן להכיר בכך: ארלינג הולאנד וקיליאן אמבאפה הם הפנים של הדור החדש של הכדורגל העולמי, הכדורגל המודרני והמתחדש.
זה די עצוב, ומצד שני גם משמח. מעולם לא העליתי על דעתי שנצליח לקבל דור חדש שיחליף את מסי ורונאלדו, שני השחקנים הגדולים בכל הזמנים. אך דברים מתחדשים, ואיך אומרים - לכל דבר יש תחליף, כן, גם אם מדובר במסי ורונאלדו. 15 שנה שאנחנו רואים אותם, מתפעלים מכל נגיעה שלהם בכדור, אבל כבר הבנו מהר שהגיע הזמן שלהם לפנות את הבמה.

2 צפייה בגלריה
הולאנד
הולאנד
הולאנד
(צילום: Srdjan Stevanovic/Getty Images)

2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
אמבאפה
(צילום: AFP)

והנה הגיעו הולאנד ואמבאפה, שני השחקנים הטובים בעולם כרגע. הולאנד ניחן בפיזיות ובמיקום מדהים ביחס לשער, לאמבאפה יש מהירות, דריבלים, שחקן טכני ברמה הגבוהה ביותר. קשה להאמין ששניהם, כמו מסי ורונאלדו, ישרדו במרכז הבמה במשך 15 שנה, כי זו רק ההתחלה, אבל לפי איך שזה נראה הם אכן בדרך הנכונה
כמה מהנתונים של השניים: הולאנד עם 30 שערים העונה בפרמייר-ליג ו-11 שערים בליגת האלופות ב-7 משחקים בלבד, ובסך הכל 45 ב-39 משחקים בכל המסגרות - שיא לשחקן פרמייר-ליג. הוא קרוב לשבור את השיא של מוחמד סלאח בפרמייר-ליג, 32 שערים בעונת 2017/2018. יש לו 201 שערים בקריירה והוא רק בן 22.
אמבאפה הוא כבר מלך השערים של פ.ס.ז' בכל הזמנים עם 202 שערים, היה הצעיר המצטיין של מונדיאל 2018 בו עזר לצרפת לזכות, היה מלך שערי מונדיאל 2022, יש לו 267 שערים בקריירה וכל זה כשהוא רק בן 24.
אז נכון, התרגלנו למסי ורונאלדו, התרגשנו מהם וקשה להעביר את כס המלכות למישהו אחר, והימים בהם השניים יפרשו יהיו העצובים ביותר בעולם הכדורגל, אבל מצד שני אין סיבה לדאגה כי יש להם מחליפים ראויים ומוכשרים. המשחק משתנה, והולאנד ואמבאפה כבר התחילו לכתוב את ההיסטוריה שלהם. אז קומו, תריעו ותשתחוו לשניים בטקס העברת השלטון לשניים שיהיו מהגדולים בעולם. האם הם יהיו השחקנים הכי גדולים בכל הזמנים, במעמד של מסי ורונאלדו? זאת כבר שאלה שנשאל את עצמנו כאשר יעברו להן 15 שנה. אז בינתיים בואו פשוט ניהנה, או כמו שאלכס פרגוסון אומר: Football, bloody hell.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
* אנו רואים בחומרה רבה שליחת טורים המתורגמים ומועתקים מילה במילה מאתרים זרים, וגולשים שינהגו כך לא יורשו לפרסם בקיק.