אליפות אירופה בכדורגל הסתיימה עם הזכייה של נבחרת איטליה, אחרי ניצחון בפנדלים על אנגליה בגמר, ועכשיו הגיע הזמן של הקבוצות הגדולות באירופה להתחיל במסע החיזוק. חלון ההעברות בוער עם עסקאות מרתקות, ואנחנו רק בתחילת הדרך.
בספרד מדווחים על כך שלאו מסי בדרך לחוזה חדש, אחרי שהסכים לקיצוץ של מחצית משכרו - עניין של בערך 75 מיליון אירו העונה - וזו ממש פניית פרסה אחרי שלפני שנה עוד עשה הכל כדי לקבל שחרור מהמועדון. אלו היו חדשות רעות עבור מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד ובעיקר פ.ס.ז' שרצו להביא אותו לשורותיהם.

1 צפייה בגלריה
ראמוס עם החולצה החדשה
ראמוס עם החולצה החדשה
ראמוס עם החולצה החדשה
(צילום: מתוך הטוויטר של פריז סן ז'רמן)

אבל הצרפתים שכחו מכך מהר, והחיזוק שלהם מרשים. סרחיו ראמוס, שלא הצליח לסכם על חוזה חדש בריאל מדריד, עזב אותה אחרי 16 שנה ויחזק את פ.ס.ז', שאיבדה העונה את האליפות לליל. הוא מצטרף למצטיין של היורו, שוער איטליה ג'אנלואיג'י דונארומה, ג'ורג'יניו ויינאלדום שהגיע מליברפול ואשרף חכימי שנרכש מאינטר, וכאילו התוספות לא מספיקות, נראה שקיליאן אמבאפה ימשיך במועדון אחרי שלל דיווחים על רצונו לעזוב לריאל מדריד.
ריאל, שמאוכזבת מאוד מאדן הזאר (לא הצליח למלא את הנעליים של כריסטיאנו רונאלדו), ממשיכה לחפש שחקן בקליבר גבוה שיוביל את המועדון אחרי עונה ללא תואר. רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן הוזכר בהקשר שלה, אבל השם הבולט הוא בהחלט ארלינג הולאנד בן ה-20, שמחפש אתגר חדש אחרי עונה נהדרת בדורטמונד. קבוצה נוספת שברצונה להחתים את הולאנד היא לא אחרת מאשר אלופת אירופה צ'לסי, שמחפשת שותף לטימו ורנר המאכזב שלא מצא את הרשת יותר מדי בעונה החולפת, וכדי לסגור מעגל מהפתיחה, גם ברצלונה רוצה הולאנד בתור מישהו שמסי יוכל לחנוך. שמועות רבות עוד להופיע, וככל הנראה עוד מצפות לנו הפתעות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.