בקיץ הקרוב חוזהו באיינדהובן ייגמר וזה אומר שזה הזמן לחשב מסלול מחדש. ערן דיבר על כך בינואר האחרון עם נדב צנציפר בי"ידיעות אחרונות" ונתן רמז עבה לגבי עתידו. "תמיד היה לי חלום לשחק בארצות הברית, ללכת לשם לשנתיים כאלו, חוויה. הווייב הזה מעניין אותי, לחוות תרבות אחרת של כדורגל. בעוד כמה חודשים כבר אצטרך לקבל החלטה".
לערן יש רצון רב להמשיך במסעו ולהגיע לכבוש את אמריקה, ואולי באמת זה צריך להיות מסלולו הבא. הפנומן הישראלי רוצה לטרוף את הקלפים, בעוד יעד בעולם וזה לגיטימי. ארצות הברית זו המדינה שאולי תביא לו פלטפורמה מדהימה. ליגת הMLS בעלת היסטוריה עשירה והיא רק מתפתחת לאורך הזמן. כל קבוצה אשר ערן יגיע אליה תרוויח סופרסטאר שיעלה אותה רמה קדימה.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי מקדים את יוריאן טימבר
ערן זהבי מקדים את יוריאן טימבר
ערן זהבי מקדים את יוריאן טימבר
(צילום: EPA)
כמובן שיש לא מעט רצון של הקהל בבית לראות את ערן מגיע חזרה ארצה וזה לגיטימי, אך לבחור המדהים הזה יש רעב להצליח עוד בעולם הכדורגל וכדי להמשיך זאת אין דרך יותר גדולה מאשר ליגה מפותחת כמו ה־MLS. ליגה נהדרת שגם מהווה כחממה לשחקנים מבוגרים, דוגמת זלאטן איברהימוביץ’, שנתן תקופה מדהימה בזמן הקצר ששהה שם, או דויד וייה שהפגין יכולת נהדרת ב־5 העונות בליגה.
בימים האחרונים הגיעה הצעה מבוטאפוגו. הליגה הברזילאית היא נהדרת וצבעונית, מהבכירות בדרום אמריקה. יש בה מגוון רחב של כישרונות מכל הגילאים, צעירים מבטיחים כגון גבריאל ברבוסה מפלאמנגו או דאנילו קשרה בן ה־20 של פאלמיירס. ויש גם ותיקים כגון האלק בן ה־35 הזכור מימיו הגדולים באירופה, שמשחק כרגע באתלטיקו מניירו. ברזיל ידועה בקסם המרהיב שלה והיא יכולה להוות עבור ערן פלטפורמה לבלוט ואפילו להצליח לתת בה את האור והקסם האישי שלו. ככה או ככה, מוטב על ערן זהבי להמשיך במסעו ברחבי העולם. הסקורר המחונן עושה חיל מדהים בייצוג המדינה שלנו ולפי מה שנראה יש לו רעב להמשיך כך ויש לו רצון לעוד הישגים בר אז
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.