כריסטיאנו רונאלדו הוא שחקן מנצ'סטר יונייטד. כן, אתם לא חולמים. להכוכב הפורטוגלי בא לסגור מעגל ולחתום בקבוצה שהזניקה לו את הקריירה האירופית ובנתה אותו כסופרסטאר עולמי, ואותה עזב ב-2009. אחרי מסע מוצלח ביותר בריאל מדריד ופחות מוצלח ביובנטוס, כנראה שאין מקום הולם וסמלי יותר לסיים את הקריירה העשירה מאשר באולד טראפורד.
יש סיכוי טוב למדי שרונאלדו ייצא נשכר מהשידוך. למרות שהוא כבר בן 36 ועתידו מאחוריו, התפקיד של המבוגר האחראי יכול להוות הכנה יעילה לתפקידים מקצועיים שיידרש להם בעתיד – אם ימשיך בתחום האימון או הניהול. עם זאת, יונייטד היא לא הקבוצה בה הוא כיכב ובה זכה בעשרה תארים. מאז שהלך, יש ליונייטד 4 תארים בלבד, ומאז 2013, השנה האחרונה בה זכתה באליפות, תואר אחד בודד - הליגה האירופית.
1 צפייה בגלריה
סולשיאר מודה לאוהדים שהגיעו
סולשיאר מודה לאוהדים שהגיעו
סולשיאר
(צילום: רויטרס)

כיום שולטות בליגה יריבתה העירונית השנואה מנצ'סטר סיטי, צ'לסי וגם ליברפול. הבעיה העיקרית אצל השדים האדומים היא בעמדת המאמן. עד כה, לא נמצא יורש מתאים לסר אלכס פרגוסון, לדעתי מגדולי המאמנים בהיסטוריה (ואני בכלל אוהד של ארסנל). דייויד מויס, לואיס ואן חאל וז'וזה מוריניו נכשלו בניסיון להמשיך את מורשתו, וגם אולה גונאר סולשיאר בינתיים מעלה חרס. כמו שזה נראה כרגע, ספק אם מישהו בעתיד יגיע ולו לרבע מההישגים אליהם הגיע ב-27 השנים בהם עמד פרגוסון על הקווים עבור יונייטד.
במציאות העכשווית של רונאלדו, יש תחרות מאוד גדולה על מקום בהרכב. סאנצ'ו, רשפורד, מרסיאל, גרינווד, קבאני והוא מתחרים על מקסימום 3 משבצות בהרכב. זה הולך להיות ארוך וקשה. האם העברה זו תתברר ככישלון מהדהד, או הצלחה מסחררת? כפי שנאמר במקומותינו, סיכומים עושים בסוף העונה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.