קבוצת הכדורמים הפועל גוש־זבולון זכתה הערב (שבת) באליפות שביעית בתולדותיה כשניצחה במכון וינגייט 2:3 בפנדלים את הפועל קריית־טבעון. הפנדלים הוטלו לאחר שבזמן החוקי של גומלין גמר הפלייאוף רשמה זבולון 7:8 והישוותה את מאזן השערים הכולל בגמר הפלייאוף (כזכור, בשבוע שעבר גברה טבעון 8:9).
השער הראשון במשחק הצמוד נכבש רק חמש דקות מהפתיחה, כשהסרבי דושאן טאלאייה העלה ליתרון את גוש, שהובילה 1:2 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני נכבשו מכל צד שני שערים - 3:4; ובזה שאחריו שלושה - 6:7 לזבולון. ברבע האחרון העלה רוני גרוס את קבוצתו ליתרון 6:8 שהיה מספיק לזכייה בתואר, אולם יואב רנדלר הגיב מיד בשער משלו ושלח את הקבוצות לדו־קרב זריקות עונשין.
2 צפייה בגלריה
יש אליפות לגוש זבולון
יש אליפות לגוש זבולון
יש אליפות לגוש זבולון
(גלעד קוולרצ'יק, איגוד הכדורמים)
2 צפייה בגלריה
נונקוביץ' חוגג
נונקוביץ' חוגג
נונקוביץ' חוגג
(גלעד קוולרצ'יק, איגוד הכדורמים)
שוער גוש-זבולון, יהב פייר, הדף שלוש מהן, נבחר ל־MVP של ההתמודדות, והעניק צלחת שנייה ברציפות לקבוצתו של הסרבי סטבן נונקוביץ'. מנגד, בכך נמנע מקבוצתו של המאמן איל קרן דאבל, אבל היא מסתפקת העונה בתואר מחזיקת גביע המדינה. לגוש־זבולון: רוני גרוס 4, דושאן טאלאייה, יובל קלרפלד, דושאן פנג'טוביץ' ו־טמיר פריד 1. לקריית־טבעון: יואב רנדלר 3, אלכסנדר צ'וויץ' 2, אורי בוזגלו ו־תום גרונדלנד 1.
שפטו: וויין פוטניקוביץ' (סרביה)ו־מתן שוורץ.
צופים: 500.
במשחק המוקדם שנערך בבריכה הלאומית גברה אס"א תל־אביב 4:8 על הפועל בית־יצחק וסיימה שלישית את העונה בליגת העל. זאת מכיוון שגם במשחק הראשון ניצחה - 2:10. לאס"א: אור שליין 3, עילי בן־גל ו־עידו גולדשמידט 2, יריב זוננשטרן 1. לבית־יצחק: זיו גורן 2, רז שחם ו־אדי אוסצ'יב 1.