צ'ארון שרי סימן עם האצבע על פיו, הכוונה הייתה להשתיק את המבקרים. זה קרה רגע אחרי ששלח את הכדור לרשת. שרי הבהיר לכולם שכדאי שיחשבו פעמיים לפני שמדברים עליו שוב, לפני שמורידים מהיכולת, אפילו לפני שמספסלים אותו, כפי שהיה משחק קודם לכן. וזה לא שפיספסתם את תנועת ההשתקה המדוברת אחרי השער של שרי השבוע, היא בכלל התרחשה בסיבוב הראשון.
ההיסטוריה חוזרת. בשבועות האחרונים יש ביקורת כלפי שרי, מהזרים הטובים ביותר בליגה. הוא אפילו סופסל, אבל מהר מאוד עשה משהו שגרם לרבים לתהות איך יכול להיות ששחקן כזה לא פותח בהרכב. כך היה בסיבוב הקודם. כך היה בעונה שעברה. נדמה שמדובר בלופ מוזר שכזה.
2 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי. מהזרים הטובים בליגה
(צילום: עוז מועלם)
יש כאן דיסוננס משונה ביותר. הרי כולם חושבים, יודעים, ששרי הוא מהשחקנים הטובים בליגה, יש שיגידו הזר הטוב ביותר. שחקן כזה, ברוב המקרים, צריך לשחק כל זמן שהוא כשיר, נכון? שימו לב מה קורה לשרי כשהוא מקבל סטירה קטנה, מטאפורית כמובן. המשחק מול הפועל ת"א (0:2) במחזור האחרון היה השמיני בתקופת בכר בו שרי היה כשיר אבל לא נכנס להרכב. בחמישה מתוך שבעת המקרים הקודמים הקשר כבש במחזור שאחרי, כלומר הספסול עשה לו משהו. בממוצע, במשחקים הבאים אחרי הורדה לספסל שרי מבקיע פי ארבעה מאשר באחרים.

"צרות" של אלופה

אנחנו לא יודעים אם ברק בכר מבצע את המהלכים האלה במכוון. לאחר הניצחון על הפועל ת"א בכר ציין ששרי עדיין לא החלים לגמרי מפציעה, אבל במסיבת העיתונאים לקראת הדרבי החיפאי שיתקיים מחר (20.00) הוא הוסיף: "שרי הקפטן השני והמשמעותי, נכנס ועזר לנצח במשחק החשוב מול הפועל ת"א. אם יפתח או לא - נחכה לשבת. כל שחקן בסגל יכול לפתוח או לעלות מהספסל. חשוב מאוד גם מי מסיים את המשחק".
2 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי ודולב חזיזה
צ'ארון שרי ודולב חזיזה
יובש על הספסל וחזר לעצמו. עם דולב חזיזה
(צילום: עוז מועלם)
שרי בהחלט היה אחראי לדרך בה מכבי חיפה סיימה את המשחק מול האדומים, כשכבש שער אחרי שרץ עם הכדור למרחק של יותר מחצי מגרש. לבכר יש אפשרות להציב במרכז השדה את שלושת השחקנים "הבולדוגים" שלו יחד – נטע לביא, עלי מוחמד ומוחמד אבו־פאני (כך פתח מול הפועל ת"א) – אבל בעוד לשלושה האלה יש תכונות דומות, בעיקר ללביא ולמוחמד, שרי הוא שחקן בסגנון אחר ולרוב עדיף שהקישור יהיה מגוון, מורכב משחקנים בעלי יכולות שונות. נכון, לשרי יש ירידה במספרים (בעונה שעברה היה סגן מלך שערי הליגה), אבל גם העונה המעורבות שלו בשערים, 10 כיבושים ובישולים בסך הכל, גדולה יותר מאשר שלושת הקשרים האחרים שהוזכרו פה גם יחד.
אבו־פאני מושעה מהדרבי בשבת בעקבות צבירת צהובים, כך שיש להניח ששרי יחזור ל־11 הפותחים. אבל בסגל הרחב שיש לבכר, הכולל קשרים נוספים כמו חוסה רודריגס, מחמוד ג'אבר ומאור לוי, הכל יכול להיות. בכל מקרה, אל תתפלאו אם שרי יכבוש במשחק הזה. ההיסטוריה, כאמור, נוטה לחזור על עצמה.