שחר רשף רשמה היום (חמישי) הישג נהדר כשזכתה במדליית הארד באליפות אירופה בגלישת רוח בדגם האולימפי החדש, ה-iQFoil, באתר האולימפי במארסיי שבצרפת.
רשף, אלופת ישראל הנוכחית שסיימה את אליפות העולם האחרונה במקום החמישי, המשיכה ביכולת הנהדרת שלה גם בשיוטי המדליות, שאליהם הגיעה כשהיא מדורגת במקום השלישי הכללי. הישראלית סיימה במקומות 2, 5 ו-5 בשיוטים האחרונים, ועם 18 נקודות לחובתה.
1 צפייה בגלריה
שחר רשף
שחר רשף
הישג נהדר. שחר רשף
(צילום: Sailing Energy)
התוצאה הזו הייתה רחוקה נקודה אחת בלבד מהגולשת הבריטית איסליי ווטסון שזכתה במדליית הכסף. את תמונת הפודיום השלימה הלן נואמן המקומית, שסיימה תחרות מושלמת כשדורגה בכל שלושת השיוטים המכריעים במקום הראשון.
אצל הגברים, תום ראובני סיים במקום השביעי, לאחר שבשיוטי המדליות דורג במקומות 4, 8 ו-7. גם כאן הזהב הלך לצרפת – לניקולא גויאר, עם 10 נקודות שליליות.
רק שני ימי גלישה רגילים, מתוך חמישה מתוכננים, התקיימו באליפות הנוכחית, וזאת בשל רוחות חלשות במרינה במרסיי. למעשה התקיימו רק 12 שיוטים לנשים ועשרה בלבד לגברים. מי שסבלו במיוחד מביטול יום התחרות האחרון הן מאיה מוריס, דניאלה פלג ושרון קנטור. שלושתן התמקמו שלשום על סף שמונה המובילות וקיוו לשפר את מיקומן ביום התחרות האחרון, אבל הוא בוטל לבסוף והן לא נכנסו לשיוטי המדליות.