תארו לעצמכם שיום בהיר אחד, מנצ'סטר סיטי מבינה שיש לה מספיק כישרון בסגל, הקבוצה מצליחה ורווחית והיא מחליטים לרענן את השורות. מבין כל השחקנים בסגל, הם מעיפים דווקא את קווין דה בריינה, ומבין כל המקומות בעולם הם שולחים אותו לשחק דווקא ב...חטאפה. הגיוני? לא באמת... אבל זה בדיוק מה שקרה הקיץ ב-NFL. טוב, לא בדיוק, אבל היה מעבר לא פחות סנסציוני של שחקן-על לקבוצה שהיא, איך נגדיר, סתם.
אני אסביר: טייריק היל, התופס של קנזס סיטי צ'יפס, הוא לא סתם שחקן, הוא אחד משלושת הרסיברים הכי טובים בליגה. הוא השחקן הכי מהיר בליגה בפער, הוא כל כך מהיר שכבר תקופה ארוכה "הצ'יטה" מקניט את יוסיין בולט שיחזור מפרישה, כדי שהוא יוכל לנצח אותו בספרינט אחד על אחד. הוא שחקן שבונים סביבו קבוצה, הוא השחקן שאליו פונים בדאון שלישי 30 שניות לסיום, הוא שחקן של מאני טיים. הוא הרסיבר המושלם, מין מטוס סילון ורסטילי שיודע לנוע מצוין בלי כדור, ואפילו יותר טוב כשהוא אצלו בידיים. החיבור שלו עם פטריק מהומס היה לא פחות ממושלם. מהומס היה מאריך את המהלך, נותן לצ'יטה זמן לרוץ ואז מחלק לו כדורים על 40 יארד שנוחתים ברכות בין האצבעות. משם הדרך לטאצ'דאון זריזה, בדרך כלל מלווה בפוזה למצלמה או לגלוג אל עבר המגנים.

1 צפייה בגלריה
טייריק היל
טייריק היל
הסלטה שאחרי הטאצ'דאון
(צילום: EPA)

הקיץ, אחרי 4 שנים בהן היה בורג מרכזי בהגעה של הצ'יפס לארבעה גמרי AFC, שתי הופעות סופרבול וטבעת נחשקת אחת, הגיע הזמן להארכת החוזה של אדון היל ואיתו הכסף הגדול שכל כך מגיע לו (סביבות ה-30 מיליון לעונה ל-4 שנים, ותודה לדבאנטה אדאמס שקיבל חוזה ענק מלאס וגאס והעלה את הרף). אבל לצ'יפס היו תוכניות אחרות, ואחרי שהתחייבו לשלם למהומס 450 מיליון ל-10 שנים, נהיה להם קצת כבד להוציא עוד סכום כזה של כסף, ועוד על רסיבר. אז הם החליטו לשחרר את טייריק, כמה שיותר רחוק... למיאמי דולפינס.
טוב הגזמתי, מיאמי היא לא חטאפה, אבל היא גם לא קבוצה מלהיבה במיוחד, כזו שמדשדשת כבר כמה שנים בניסיון למצוא את הקוורטרבק הפותח שלה, שנמצאת בבנייה מחודשת שנמתחת אוטוטו כבר עשור והופיעה בפלייאוף רק פעמיים משנת 2002!! אמרנו "סתם". הקוורטרבק הנוכחי שלה, בעל השם המפוצץ טואה טגובאילואה, הוא התגלמות הילד טוב הוואי. הוא פוקט פאסר איטי, לא דינמי, קצת מגושם וכמעט ללא כדורים ארוכים, בדיוק ההפך הגמור מהכישרון הנפיץ של מהומס והתקפת הצ'יפס.
אבל יש לו גם נקודות אור - הוא מאוד מדויק וכמעט ולא מאבד כדורים. מייק מקדניאל, המאמן החדש של הדולפינס, כבר אמר שהוא בונה עליו בגדול לעונה הקרובה, והאמת, עם ההצטרפות של הטאקל טארון ארמסטד כבורג מרכזי קרוב לטואה בקו ההתקפה, וטייריק כנשק האולטימטיבי בשטחים הפתוחים בעומק המגרש, אולי באמת נוכל לראות ניצוצות מטואה ואולי אפילו לחזות בעלייתה של מיאמי חדשה, מיאמי שמעזה יותר, שתוקפת יותר, שזורקת ליותר מ-20 יארד, מיאמי שמראה אופי ומנצחת במשחקים צמודים ואולי אפילו, סוף סוף, חוזרת לתמונת הפלייאוף. מה שבטוח, היא תגיע למאני טיים. יש לה את השחקן לזה עכשיו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.