טורניר גמר סבב ה-ATP בטורינו נמשך היום עם משחקי הבית הירוק. רפאל נדאל שוב הפסיד, הפעם לפליקס אוז'ה עליאסים, ואיבד סיכוי לעלות. בהמשך, קספר רוד גבר על טיילור פריץ ועלה למאזן 0:2.
2 צפייה בגלריה
רפאל נדאל טניסאי ספרדי
רפאל נדאל טניסאי ספרדי
סוגר את 2022 בצורה לא מוצלחת. נדאל
(צילום: רויטרס)
רפאל נדאל (2) - פליקס אוז'ה עליאסים (5) 6:3, 6:4| הספרדי בן ה-36, שמעולם לא זכה בטורניר גמר הסבב, רשם הפסד שני בשני משחקים ובפעם השנייה בקריירה שלו פתח את הטורניר בצורה כזו (הפעם הקודמת הייתה ב-2009). ההפסד הזה גם גמר מבחינתו את סיכויי העלייה לחצי הגמר אחרי שקספר רוד זכה במערכה הראשונה מול טיילור פריץ במשחק המאוחר. נדאל גם איבד סיכוי לסיים את השנה במקום הראשון בעולם ויראה את בן ארצו קרלוס אלקראס מסיים שם את השנה והופך לצעיר בהיסטוריה שעושה את זה. מנגד, פליקס אוז'ה עליאסים, שזכה לאחרונה בשלושה תארים (ארבעה בסך הכול השנה) והגיע עד לחצי הגמר בטורניר המאסטרס בפריז, הפך לקנדי הראשון שמנצח בטורניר גמר הסבב מאז מילוש ראוניץ' ב-2016. בנוסף, זה הניצחון הראשון שלו מול נדאל אי פעם אחרי שהפסיד לו בשני המפגשים הקודמים. אוז'ה עליאסים השיג את הניצחון בעזרת שתי שבירות - אחת בכל מערכה ושיפר את מאזנו בטורניר ל-1:1, בעוד נדאל על 2:0. לספרדי היה נשאר איזשהו סיכוי לעלות לשלב הבא רק אם טיילור פריץ היה מנצח את קספר רוד בשתי מערכות, אך זה לא קרה.
2 צפייה בגלריה
ניצחון קשה. רוד
ניצחון קשה. רוד
ניצחון קשה. רוד
(רויטרס)
קספר רוד (3) - טיילור פריץ (8) 3:6, 6:4, 6:7 (6) | ניצחון קשה לנורבגי, שעלה למאזן 0:2 והנחיל ליריבו האמריקאי הפסד ראשון בסבב, לאחר שניצח במשחקו הראשון את נדאל. רוד נראה טוב מאוד במערכה הראשונה, אך נשבר בשנייה ונגרר למערכה שלישית. שעה ושתי דקות לקח למדורג מספר 3 בעולם עד שהצליח לצאת עם הניצחון.