בחלומם הוורוד של אוהדי מנצ'סטר יונייטד הם פינטזו שהארי קיין ישחק בשורותיהם. מלך השערים של אנגליה בכל הזמנים, מלך שערי טוטנהאם וסגן מלך שערי הפרמייר ליג, היה אמור להפוך בשיא הכושר שלו לאגדה גם במועדון שמתיימר להיות הגדול ביותר באי הבריטי. ואכן בקיץ האחרון הם קיוו בכל ליבם שהמטרה הגדולה אכן תושלם סוף כל סוף. אז קיוו.
''בכל פעם שאני רואה את קיין מבקיע שלושער בא לי להקיא'' – על הציטוט הזה אחראי לא אחר מאשר ריו פרדיננד, היה בלמה האגדי של השדים האדומים וקפטן נבחרת שלושת האריות בעבר. הוא התבטא כך בפודקאסט שלו, עקב התסכול הגדול מכך שהכוכב האנגלי עושה חיל בגרמניה, במקום לשמח את אלפי אוהדי מנצ'סטר יונייטד שמשוועים לחלוץ ברמתו שיחגוג עימם באולד טראפורד מדי שבוע.
1 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
הארי קיין
(צילום: Alexander Hassenstein/Getty Images)
פתיחת עונה פשוט מושלמת, מול פתיחת עונה מגמגמת - שימו לב לזה. ב-12 משחקי ליגה בלבד, להארי קיין יש 18 שערים לצד חמישה בישולים בבאיירן מינכן! תוסיפו לזה עוד ארבעה שערים לצד שני בישולים בחמישה משחקים בשלב הבתים בליגת האלופות ותקבלו את החלוץ בכושר הטוב ביותר באירופה, לצד קיליאן אמבאפה, ארלינג הולאנד והחריג שאינו חלוץ, ג'וד בלינגהאם. לעומת זאת, מלך השערים של השדים האדומים העונה הוא סקוט מקטומיני שמשחק בכלל כקשר האחורי. אריק טן האח, מאמנה של הקבוצה, שקל להיפרד ממנו הקיץ. רק לשם השוואה, העונה שעברה של החלוץ מרקוס ראשפורד הייתה הטובה בקריירה שלו עם 17 שערים ב־35 משחקים. הוא היה למוציא לפועל העיקרי, אך העונה – מאז הארכת החוזה בקיץ האחרון – הוא תקוע על 2 שערים בלבד בליגה ואפס שערים בליגת האלופות. זה מעיד הרבה על מצבה של יונייטד, ובעיקר על העובדה שהכוכבים הכי גדולים בכדורגל העולמי כיום כלל לא ממהרים לחתום באימפריה השוקעת ולהציל אותה מטביעה.
כעת קיין ויונייטד נפגשים שוב למשחק הכי גדול של מחזור הסיום, בביתה של יונייטד, במשחק שממנו אין עבורה דרך חזרה. הקבוצה המאכזבת של טן האח חייבת להשיג ניצחון ולקוות לתוצאת תיקו במשחק המקביל, על מנת לעלות מן המקום השני. וכשניצבים ממול הארי קיין ובאיירן מינכן, שיקוו להמשיך במומנטום הנהדר, אלו לא חדשות מעודדות עבור המשך הדרך של השדים האדומים באירופה. מאז ומעולם תיאטרון החלומות האגדי חווה משחקים גדולים בליגת האלופות שנחקקו בזיכרונות אוהדי יונייטיד. האם נהיה עדים לעוד ערב כזה?
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.