לוקה מודריץ' חגג בשבוע שעבר 37!!! כן, כן...כנראה הפליימייקר וה־10 הכי מבוגר שמתפקד כשחקן מפתח והרכב בטופ 10 של הקבוצות בעולם. אבל אם תכתבו מי הפליימייקר הכי טוב בכל הזמנים תמצאו רשימות שבחלקן הוא לא מופיע ובחלקן מופיע בחמישייה התחתונה מהטופ 10. איך זה?!
אנדרס אינייסטה לדוגמה נמצא בכל הרשימות מעל מודריץ', ללא ספק שחקן מהמוכשרים שזכינו לראות על כר הדשא, המנוע של ברצלונה הגדולה והשחקן שהעניק לספרד את גביע העולם לאחר משחק ארוך וקשה מול הולנד הגדולה - אבל האם הוא גדול יותר ממודריץ' באופן כזה מובהק?
1 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
(צילום: AP)
היום, כשאני רואה את מודריץ' משחק, אני פשוט לא מאמין שהוא בן 37! פותח כמעט בכל משחק, רץ ללא הפסקה עד השריקה האחרונה, מבשל בדרכים שעדיין גורמות לנו לאסוף את הלסת מהריצפה, מתקל ויותר מהכל - יציב ומציג יכולת כאילו הוא בראשית הקריירה!
אינייסטה הוא שחקן ענק, אך שנה לפני שעזב את בארסה כבר חלה ירידה ביכולת שלו, הן בכידרור הנהדר והן ביכולת והכושר הגופני. הוא כבר לא היה שחקן המפתח וראינו איך הרבה פעמים הוחלף או לא פתח בהרכב.
אך אתם זוכרים באיזה גיל הוא היה? 33. בגיל 34 אינייסטה כבר עבר לשחק ביפן. לא איטליה, לא גרמניה, לא הולנד ולא צרפת, אלא יפן.
מודריץ' 3 שנים אחרי עדיין שחקן הרכב ושחקן מפתח בריאל מדריד, באחת מחמש הקבוצות הטובות בעולם כיום (אלופת אירופה הנוכחית). עדיין מבקיע, עדיין מבשל ועדיין לוקה מודריץ' שמרגש את כולנו מהגאונות, הפאלש המדויק, הנחישות, הלחימה, הפרגון והטיית הגוף המפורסמת. לא רחוק היום שבו לוקה יחליט לתלות את נעליו, בתקווה שעד אז נמשיך להתמוגג מהדמות ומהשחקן הענק הזה. בינתיים נמשיך להתרגש מכל נגיעה של הקוסם. אולי האנדרייטד הכי גדול בכל הזמנים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.