נתן לוי, אחד משני הלוחמים הישראלים ב-UFC, רשם הלילה (בין שבת לראשון) ניצחון נוסף בסבב - בהחלטת שופטים בתום שלושה סיבובים - על גנארו ואלדס המקסיקני.
רק שהסיפור הגדול היה מה שהתרחש לאחר הקרב. לוי הגיע למסיבת העיתונאים המסורתית, ובאחת השאלות התבקש להתייחס לסאגת קניה ווסט וההתבטאויות האנטישמיות שסיפק שוב ושוב לאחרונה. לוי באותו רגע עלה להתקפה: "אני חושב שהחיים קצרים מידי כדי לשנוא. אז לכל השונאים, זה מבאס, אני מרחם עליכם. מעבר לזה, קניה ווסט, אם יש לך בעיה איתי או עם העם שלי, מוזמן לפגוש אותי".
1 צפייה בגלריה
נתן לוי
נתן לוי
"אלחם עבור העם שלי". לוי
(צילום: גטי אימג'ס)
על העלייה בפוסטים האנטישמים בעקבות דבריו של הראפר, אמר לוי: "אני מודע לזה. אני מקבל הודעות "נפלאות" ברשתות החברתיות כל הזמן. אני יהודי, זה מה שאני וככה נולדתי. אני גאה בזה ואני אלחם עבור זה, עבור העם שלי במתומן, או איפה שצריך. אני לא אקבל אנטישמיות, או גזענות, לא סביבי, או תתבריינו לידי, או שאני אמצא אתכם".

מהרצליה ללאס וגאס

"הייתי ילד בעייתי, קצת חמום מוח. כל הזמן הולך מכות ומסתבך. לא היה דבר כזה שמישהו יגיד לי משהו וזה לא נגמר רע", סיפר לוי (31) בראיון ל-ynet לפני שנתיים. הלוחם מהרצליה חיפש את הדרך, לא ויתר על החלום והלך אחריו עד שהשיג אותו אחרי אינספור קשיים ומכשולים. "לא הייתי חזק בצורה יוצאת דופן ולא היה אכפת לי לקבל מכות ממישהו הרבה יותר גדול ממני. לימודים לא היו כל כך בראש שלי. מאוד אהבתי אומנויות לחימה, אבל לא יכולתי להתמיד ולהשקיע זמן. רק בגיל 15 נכנסתי לאימונים ממש ברצינות", התייחס אז לוי לתחילת הדרך.
לוי אכן ראה לכל אורך הדרך את ההגעה ל-UFC כמטרה. הוא השתתף תחילה בקרבות לחובבנים ומאז 2018 הספיק לרשום מאזן 0:5 במסגרת ההתאחדות LFA. ללאס וגאס הגיע לוי עם אשתו ב-2013 ועבד קשה כדי להגיע למטרה. לפני שנתיים ניצח את שאהין סנטנה בחניקה בקרב במשקל עד 72 ק"ג במסגרת "תוכנית המועמדים של דיינה ווייט", נשיא ה-UFC, והבטיח את מקומו בליגה של הגדולים.