איך שלא נסתכל ונהפוך את זה, עזיבתו של קארים בנזמה את ריאל מדריד הקיץ לקבוצת אל-איתיחאד הסעודית, הכניסה ללא ספק לפלונטר את הקבוצה של פלורנטינו פרס.
נכון, מבחינת חיזוק ורכש ריאל עשתה את המוטל עליה והצליחה להנחית בברנבאו את אחד השמות המרתקים ביותר שהיו בשוק ועוד ידובר עליהם בכדורגל האירופי העתידי, ג'וד בלינגהאם. גם חוסלו, החלוץ שהפתיע אשתקד וסיים במאזן של 16 שערים במדי אספניול עמה נשר לליגה השנייה, הגיע על מנת לחזק את הבלאנקוס. ואם כל זה לא מספיק, הכישרון של פנרבחצ'ה, ארדה גולר בן ה-18 שאחריו עקבו בין היתר ברצלונה ומילאן, החליט בסופו של דבר ללבוש לבן.

1 צפייה בגלריה
בנזמה
בנזמה
בנזמה
(צילום: Pierre-Philippe MARCOU / AFP)

אמנם יש לריאל מדריד סגל מספיק איכותי כדי להיאבק על כל התארים בספרד עם ברצלונה, וגם כדי להשיב אליה את התואר בו זכתה יותר מכל קבוצה אחרת ביבשת, ליגת האלופות, אך המשימה החשובה ביותר כעת העומדת בפני קרלו אנצ'לוטי היא להנחית חלוץ 9 שינסה לפחות במעט למלא את החלל שהותיר אחריו בנזמה. על חלוצים כמו הארי קיין ודושאן ולאחוביץ' עוד אפשר לדבר, כאלה שמהווים תחליף ראוי, אך כפי שזה נראה כרגע, ריאל שקועה בתרדמת בכל הנוגע להגעת חלוץ.
המאמן האיטלקי המעוטר שכבר סיכם בנבחרת ברזיל והעונה הקרובה תהיה ככל הנראה האחרונה שלו בבלאנקוס, ירצה כאמור לתת הכל על מנת לספק למועדון ולאוהדים פרידה ראויה. בנזמה משאיר אחריו עם עזיבתו שובל של זיכרונות מדהימים בלבן ובמיוחד הרבה רשתות קרועות, כאלה שבריאל מדריד יתקשו לשכוח, אלא אם יגיע אחריו אחד כזה שיתפוס את המקום בלב של הקהל בברנבאו ויגרום לכולם להתאהב מחדש.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.