עם פתיחת העונה הכי טובה של המועדון מאז 2001, בין אם זה הקרב המותח מול מילאן או ההצגות נגד רומא ואינטר, אודינזה היא המרעננת הרשמית של הליגה האיטלקית.
הכל מתחיל באנדראה סוטיל. המאמן בן ה־48 הוא תלמידו של לוציאנו ספאלטי והיה בלמה של הזברטה בתחילת שנות ה־2000. הוא מונה לתפקיד ביולי כאשר עזב את אסקולי מליגת המשנה. יש לו רזומה מכובד כאשר הדריך את את ליבורנו, קטאניה ופסקארה. סגנון המשחק שלו כולל משחק לחץ ואינטנסיביות ואיתור כישרונות. התמהיל הזה מתחבר מצוין באודינזה.
1 צפייה בגלריה
שחקני אודינזה חוגגים את הניצחון על אינטר
שחקני אודינזה חוגגים את הניצחון על אינטר
שחקני אודינזה חוגגים את הניצחון על אינטר
(צילום: EPA)
בקישור יש את מי שאנדראה בונה הכל סביבו וזה הקפטן רוברטו פריירה בן ה־31, שהגיע ב־2011 מארגנטינה, ורושם את הקדנציה השלישית שלו בזברטה. העונה הוא מנתב את המשחק בצורה מרשימה בקישור וכבר צבר 5 בישולים. יש לציין שזו עונתו האחרונה בחוזה, אך נראה ששני הצדדים ישמחו להמשיך בהתקשרות.
אחד הסיפורים המעניינים באודינזה הוא כישרון צעיר בהגנה הנמכר לטוטנהאם ועדיין נמצא בזברטה להשאלה עד תום העונה. מדובר בדסטיני אודוגי בן ה־19, שפורח מאז שהצטרף לראשונה מהלאס ורונה ולא מביט לאחור.
הוא אחד משחקני המפתח בקו ההגנתי עם 9 מ־9 במאבקי הקרקע עד כה העונה ו־85 אחוזי הצלחה במסירות. עוד מהלך שביצעו במועדון היה לממש את האופציה על בטו, החלוץ הפורטוגלי, שבעונה שעברה שיחק בהשאלה, ועכשיו פורח עם 4 שערים ב־7 משחקים.
בנוסף ניתן למנות מגוון כישרונות כגון נאוון פרס שהצטרף מאתלטיקו מדריד, ג'רלד דלופאו שחקנה של ברצלונה לשעבר שיש לו כבר 5 בישולים העונה, לזאר סמאדריץ' בן ה־20 וז'אן ויקטור שעתיד לפרוץ.
אודינזה משחקת כדורגל יפה לעין וניכר שיש כימיה בין השחקנים. מעניין יהיה לראות לאן הקבוצה הנהדרת הזו יכולה להגיע העונה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.